فونیکسریمکسبهتام

دستگیری‌ جیب‌بر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی برای بار سی‌وششم

عصر خودرو- رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جیب‌بر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی برای بار سی‌وششم خبر داد.

دستگیری‌ جیب‌بر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی برای بار سی‌وششم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در ساعت 13 روز دهم اسفندماه امسال یک فقره دستگیری سارق جیب‌بر در اتوبوس خط BRT مسیر راه آهن – تجریش به کلانتری 105 سنایی اعلام شد؛ با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی حدودا 40 ساله در حین انجام سرقت به شیوه جیب‌بری توسط مسافران اتوبوس شناسایی و دستگیر شده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب‌بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با انتقال متهم به نام افشین . الف متولد 1356 به پایگاه سوم پلیس آگاهی، بررسی سوابق وی توسط کارآگاهان انجام و مشخص شد که وی از سال 1364 تاکنون، 35 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف به ویژه ده‌ها فقره سرقت، ایراد ضرب و جرح عمدی، موادمخدر، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر، جرایم اخلاقی، قدرت نمایی با سلاح سرد، اقدام علیه امنیت ملی و ... بارها دستگیر و آخرین سابقه دستگیری وی نیز به شهریور ماه سال 1393 بازمی‌گردد.

    با کسب این اطلاعات متهم که چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به ده‌ها فقره جیب‌بری در خطوط BRT سطح شهر تهران اعتراف و عنوان کرد که پس از آزادی از زندان، سرقت‌های خود را این‌ بار به شیوه جیب‌بری در اتوبوس‌های درون شهری BRT از سر گرفته است.

    بر اساس این گزارش، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جیب بری در خطوط BRT سطح شهر تهران و سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و به منظور شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو