فونیکسریمکسبهتام

قفل دستفروشان به ترافیک پایتخت

عصر خودرو- ترافیک سنگینی ایجاد کرده‌اند، آنقدر سنگین که خودروها به زحمت و پس از گذشت دقایقی می‌توانستند چند سانتی متری جابجا شوند و حرکت کنند؛ دلیل این ترافیک سنگین را هر اتفاقی می‌توان پیش‌بینی کرد الا وجود دستفروشان؛ تا میانه خیابان بزرگ پیروزی آمده‌اند و حتی برخی با حرکات نمایشی خود را بروی کاپوت خودروها انداخته و از آنها می‌خواهند خرید کنند.

قفل دستفروشان به ترافیک پایتخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ترافیک این شب‌های خیابان پیروزی امان بسیاری از مردم به خصوص اهالی را بریده و این درحالی است که تنها چندمتر آن طرف‌تر از خیابان، پیاده راه 17شهریوری قرار دارد که مقرر شده بود دستفروشان در آنجا بساط خود را پهن کنند.

    «م»، کیف می‌فروشد و با کمک خواهرش بساطی تقریبا بزرگ روبروی شیرینی فروشی معروف این خیابان پهن کرده است و با بیان اینکه شبها از ساعت 21 به بعد بساط دستفروشی خود را پهن می‌کند می‌گوید: قبلا زودتر می آمدم اما کسبه اعتراض کردند و از آنجایی که سری که درد نمی‌کند را نباید دستمال بست من هم به کسبه گفتم "چشم" و دیرتر که مغازه‌ها تعطیل شدند برای دستفروشی می‌آیم.

    «ع» بساط شال و روسری دارد و پیش‌تر در پیاده راه 17شهریور دیده بودمش و می‌گوید: در پیاده راه 17شهریور مشتری کم داشتیم؛ اما اینجا عمدتا مسافران خودروهای عبوری مشتری اصلی ما هستند و خرید می‌کنند.

    او با بیان اینکه بعضا گشت‌های شهربان و ماموران سدمعبر شهرداری با خودروهای های لوکس سیاه خود در خیابان پیروزی مستقر می‌شوند و مانع بساط گستری می‌شوند می‌گوید: خودروهای گشتی شهرداری چراغ دار است و از دور شناسایی می‌شوند و به محض رویت چراغهای گردانشان بساط‌هایمان را جمع می‌کنیم و منتظر رفتن آنها می مانیم.

    از اومیپرسم که چرا به لاین کندور و کنار گذر خیابان پیروزی نمی‌روید تا ترافیک نیز ایجاد نشود که می‌گوید: اینطور، خودروهای عبوری ما را نخواهند دید.

    بساط دستفروشان از میدان شهدا آغاز و تا ورودی بزرگراه امام علی (ره) ادامه دارد و کمی جلوتر خودروی ماموران سدمعبرشهرداری خودنمایی می‌کند و صحبت‌های مامور شهرداری با یکی از اهالی که نسبت به ترافیک اعتراض دارد شنیدنی است؛ می‌گوید:«چون به آنها می‌گویم بساط خود را جمع کنید به من می گویند اسرائیلی ،زورمان به آنها نمی‌رسد چهارنفریم اما دستفروشان صد نفرهستند.»

    بر اساس این گزارش، پس از خیابان 15خرداد، ولیعصر(عج)، هفت تیر و جمهوری این بار نبض خیابان پیروزی به دستان دستفروشان افتاده و با اینکه شب را برای حکمرانی خود انتخاب کرده‌اند؛ به نظر می رسد ماموران راهنمایی و رانندگی و همچنین شهرداری منطقه باید در این زمینه چاره اندیشی داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو