فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۶۳۶»

هوای سنندج در وضعیت خطرناک قرار گرفت

عصر خودرو- رئیس اداره امور آزمایشگاه های اداره حفاظت از محیط زیست کردستان گفت: هوای سنندج به دلیل قرار گرفتن میزان ذرات گرد و غبار معلق در آن در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

هوای سنندج در وضعیت خطرناک قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، ماهان رحیمی افزود: این وضعیت از ساعت چهار بامداد امروز شروع شده است و به بیماران قلبی و عروقی و افرادی که مشکلات تنفسی دارند توصیه می شود از منزل خارج نشوند.
    وی با اشاره به اینکه ذرات معلق در هوای سنندج pm 10 یا 10 میلیمتر است، اظهار کرد: وضعیت هوای سقز بسیار ناسالم است که انتظار می رود دیگر شهرهای استان هم کم و بیش دچار آلودگی باشند.
    مدیرکل هواشناسی کردستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: سال جدید سال گرد و غبار است و با کوچکترین وزش بادی به جای باران شاهد بارش گرد و خاک خواهیم بود.
    طالب حیدری افزود: انتظار می رود گرد و غبار امروز تا فردا ادامه داشته باشند اما پیش بینی شده است تا هفته اول فروردین به طور متناوب شاهد این پدیده باشیم.
    وی ادامه داد: گرد و غبار این دوره زودتر آغاز شد و ما حتی شاهد بودیم در عراق در بهمن ماه گرد و غبار وجود داشت.
    وی با اشاره به اینکه پیش بینی ها از بارش هم خبر می دهد، گفت: امروز احتمال بارش برف در ارتفاعات هم وجود دارد.
    حیدری افزود: از صبح جمعه تا یکشنبه دمای هوای استان کاهش محسوسی پیدا می کند و حتی انتظار می رود در برخی نقاط به هفت درجه زیر صفر هم برسد.
    وی گفت: بعد از نوروز و از روز یکشنبه نیز سامانه بارشی دیگری فعال خواهد شد.
    مدیرکل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه گرد و خاک در باروری ابرها و در نتیجه کاهش بارش ها تاثیر منفی می گذارد، اظهار کرد: انتظار می رود میزان بارش ها در نیمه شمالی استان کردستان بیشتر باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو