فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان خبر داد:

فروش اینترنتی ۲۵۰۰ بلیت اتوبوس در همدان

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان بابیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ بلیت اینترنتی در استان همدان فروخته شد، گفت: ۶۰ وسیله امداد خودرو در ایام نوروز در جاده‌های استان فعال خواهند بود.

فروش اینترنتی ۲۵۰۰ بلیت اتوبوس در همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، نصرت‌الله حیدری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بستر جابجایی مسافران در استان فراهم‌شده است و هیچ‌گونه مشکلی در ناوگان استان وجود ندارد، اظهار داشت: فروش اینترنتی بلیت‌ها از 11 اسفندماه آغاز شد و تا 18 اسفند ادامه داشت و دو هزار و 500 نفر به‌صورت اینترنتی بلیت تهیه کردند.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان در ادامه سخنان خود افزود: مرکز معاینه فنی برای ناوگان خودرو سنگین نیز در نظر گرفته شده و وسایل نقلیه مسافربری پیش از سفر معاینه فنی انجام می شود.

    وی با تاکید بر اینکه در بحث شرکت های امداد خوردو ورود جدی داشته ایم و ساماندهی خوبی انجام شده است، بیان کرد: بیش از 60 وسیله نقلیه برای شرکت امداد خودرو خدمات رسانی می کنند و مسیر های آنها نیز مشخص شده است.

    حیدری با بیان اینکه در حوزه راه و شهر سازی نیز آماده سازی راه ها انجام شده است، افزود: بیش از هزار و 500 کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با بیان اینکه در حوزه اورژانس نیز آمادگی کامل وجود دارد، تاکید کرد: ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و اکیپ تعمیراتی با 10 وسیله نقلیه نیز در جاده ای استان خدمات ارائه می دهند.

    وی با بیان اینکه بازدید از نمازخانه بین راهی در نیمه اول اسفند و نیمه دوم اسفند ماه انجام شده است، افزود: آمادگی خوبی در بحث نمازخانه ها و مراکز بین راهی وجود دارد.

    حیدری با بیان اینکه 20 مجتمع بین راهی در استان همدان وجود دارد که آماده پذیرایی از مسافران هستند، اظهار داشت: نمازخانه ها نیز از وضعیت مطلوبی برخوردارند.

    وی افزود: سیستم کنترل سرعت، سیستم توزین در حال حرکت، سیستم آی تی اس، سیستم تردد شمار و سیستم های کنترل نظارت تصویری آمادگی لازم را دارند و نظارت آنلاین بر تردد ها وجود دارد.

    وی با بیان اینکه مقرر بود که ایستگاه موقت سوخت در مسیر غارعلیصدر ایجاد شود اما تاکنون محقق نشده است، ادامه داد: در حال پیگیری ایجاد این ایستگاه موقت سوخت هستیم تا بنزین مورد نیاز مسافران تامین شود.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 8 میلیون تردد در شبکه های ارتباطی استان به وقوع پیوست، بیان کرد: پیش بینی می شود امسال با افزایش 5 درصدی تردد ها رو برو باشیم.

    وی درپایان سخنانش نصب علائم جدید در جاده ها، شستشوی اعلائم، نصب نیوجرسی در محل های مورد نیاز و... را از دیگر اقدمات انجام شده در حوزه راه بیان کرد.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو