فونیکسریمکسبهتام

نهایی شدن مذاکرات سایپا با رنو

عصر خودرو- هرچند مذاکرات شرکت سایپا با شرکای خارجی‌اش هنوز منجر به عقد قرارداد نهایی نشده و این موضوع حساسیت‌های بسیاری درخصوص طولانی شدن روند مذاکرات را به‌دنبال داشته است، اما مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا سه‌شنبه گذشته در حاشیه مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت، از نهایی شدن مذاکرات این شرکت با رنو در اوایل سال ۱۳۹۵ خبر داد.

نهایی شدن مذاکرات سایپا با رنو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ، در حالی مهدی جمالی بحث نهایی شدن قرارداد سایپا با رنو را مطرح کرده که‌هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل شرکت ایران خودرو آغاز مذاکرات خودرویی با این شرکت فرانسوی خود را منوط به خاتمه مذاکرات سایپا و رنو دانسته بود. با این وجود، روند همکاری سایپا و رنو در دور جدید همکاری‌ها تاکنون مشخص نشده است و اینکه این دو شرکت قصد دارند در همکاری مشترک خود چه خودروهایی را تولید کنند.

    اهمیت این موضوع از آن رو است که شرکت ایران خودرو قصد دارد، در مذاکرات خودرویی خود با رنو، تولید خودروی ارزان قیمت کوئید را از آن خود کند؛ با این وجود، شرکت سایپا تاکنون درباره خودروهای تولیدی خود با این شرکت صحبتی به میان نیاورده است؛ به‌طوری‌که مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه این مراسم گفت: مذاکرات سایپا با شرکت‌های خارجی همچنان ادامه دارد و تا اوایل سال 95 مذاکرات نهایی می‌شود. با این حال جمالی تاکید کرد که در پساتحریم ما هستیم که شرایط را برای شرکت‌های خارجی تعیین می‌کنیم.

    جمالی با اشاره به اینکه یکی از شروط سایپا برای همکاری با خودروسازان خارجی مشارکت و سرمایه‌گذاری در ایران است، افزود: با این حال در همکاری‌ با خودروسازان خارجی موضوع کیفیت محصولات و صادرات نیز در اولویت قرار دارد.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سالانه حداقل یک یا دو محصول جدید از سوی سایپا وارد بازار خواهد شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه این گروه برای اجرای سیاست‌های کیفی و ارتقای کیفیت تولیدات این مجموعه در سال 95 خبر داد و اظهار کرد: برنامه مشتری مدارانه سایپا در سال آینده وارد فاز جدیدی خواهد شد.

    مهدی جمالی همچنین در مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت با بیان این مطلب که توجه به رضایت مشتریان از جمله مهم‌ترین اهداف شرکت سایپا است، افزود: در راستای این موضوع در حال ترویج فرهنگ عذرخواهی از مشتریان هستیم و تلاش داریم با ارتقای مباحث کیفی به جلب رضایت آنان بپردازیم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خدمت‌رسانی بی‌منت را گفتمان سایپا در طرح خدمات و امدادنوروزی سال 95 ارزیابی کرد و گفت: باید در همه حال در کنار مسافران نوروزی، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز آمادگی داشته باشیم. در ادامه این مراسم نیز، مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل شرکت سایپایدک از برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات در نوروز 95 خبر داد و گفت: نمایندگی‌های سراسر کشور برای اجرای برنامه نوروزی و ارائه خدمات باکیفیت در دوران مسافرت‌های عمومی بسیج شده‌اند.

    وحیدزاده با بیان این مطلب که سایپایدک همواره تلاش کرده با ایجاد حس امنیت در کنار مشتریان باشد، گفت: مسافران نوروزی مطمئن باشند گروه خودروسازی سایپا در تمامی مسیرهای سفر در کنار آنها است و در صورت بروز مشکلات می‌توانند از خدمات و امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند.

    بر اساس این گزارش فخاریان، رئیس طرح امدادی سایپا با ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح امداد نوروزی اظهار کرد: این طرح از روز 26 اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز 14 فروردین ادامه خواهد یافت. وی افزود: خدمات درون تعمیرگاهی و برون تعمیرگاهی با حضور نمایندگی‌های کشیک و واحدهای امدادی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

    فخاریان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و همچنین راهداری صورت گرفته تا سطح خدمات به بالاترین حد ممکن برسد. رئیس طرح امداد و خدمات نوروزی سایپا خاطرنشان کرد: تمامی نمایندگی‌های سایپا و واحدهای امدادی با یک بسیج عمومی آماده ارائه خدمات گسترده در سراسر کشور هستند. امدادخودرو سایپا در تمامی روزهای سال با شماره تماس 096550 آماده ارائه خدمات امدادی به مشتریان است.

     

    رای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو