فونیکسریمکسبهتام

عابر پیاده در اتوبان پاسداران جان خود را از دست داد

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برخورد پراید با عابر پیاده در اتوبان پاسداران تبریز، عابر پیاده جان خود را از دست داد.

عابر پیاده در اتوبان پاسداران جان خود را از دست داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، حبیب حسینقلی زاده  اظهار داشت: ساعت 12 و 50 دقیقه امروز چهارشنبه چهار فروردین به دنبال برخورد پراید با عابر پیاده زن حدوداً 50 ساله جان خود را از دست داد.

    وی گفت: با اطلاع این حادثه به مرکز اپراتوری اورژانس 115 تبریز که در اتوبان پاسداران، نرسیده به میدان فهمیده روی داده بود، پایگاه فوریتهای پزشکی 209 به محل اعزام شد.

    حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین های اعزامی با بررسی وضعیت مصدوم، فوت عابر پیاده را که به علت شدت حادثه در دم فوت کرده بود، تائید کردند.

    وی افزود: تجمع در محل حوادث، احتمال بروز حوادث بعدی را به دنبال دارد و ارائه خدمات امدادگران و عوامل انتظامی را با مشکل مواجه می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط