فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد

۶ کشته و یک مجروح در تصادف محور شیراز به کازرون

عصر خودرو- سخنگوی اورژانس کشور گفت: حادثه برخورد یک دستگاه ۲۰۶ با یک دستگاه پراید در ساعت۱۱:۰۲ دقیقه روز گذشته، در محور شیراز به کازرون ۶ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

۶ کشته و یک مجروح در تصادف محور شیراز به کازرون
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی  درخصوص آخرین وضعیت مصدومان جاده‌ای و ماموریت‌های اورژانس 115 کشور در 24 ساعت گذشته گفت: روز گذشته در ساعت11:02 دقیقه، در محور شیراز به کازرون یک دستگاه 206 با یک دستگاه پراید برخورد می‌کند. این حادثه نزدیک پایگاه اورژانس اتفاق می‌افتد و آمبولانس نیز در عرض سه دقیقه به محل حادثه می‌رسد.

    وی افزود: این تصادف هفت مصدوم بد حال داشت که از این تعداد یک مجروح در صحنه حادثه فوت می‌کند. باقی مصدومان نیز با احیای قلبی و ریوی به بیمارستان انتقال داده می‌شوند که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده پنج نفر از آنها دربیمارستان فوت می‌کنند و یک نفر باقی می‌ماند که در حال حاضر وضعیت مساعدی ندارد.

    به گفته سخنگوی اورژانس کشور" در 24 ساعت گذشته 8454 ماموریت در اورژانس‌های 115 سراسر کشور انجام شده است که از این تعداد 1712 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، 1490 مورد به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و 173 نفر در محل درمان شدند."

    خالدی همچنین اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 664 ماموریت اورژانس مربوط به بیماران قلبی، 410 مورد مربوط به بیماران تنفسی و 37 مورد نیز مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن بوده است.

    وی به مردم توصیه کرد در بحث استفاده از سیستم های گرمایشی، پیشگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن در سفر را جدی بگیرند.

    سخنگوی اورژانس تهران ضمن بیان اینکه این آمار با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی ندارد، ادامه داد: طی این مدت، 19 مورد واژگونی ثبت شده است که 108 نفرمصدوم و یک نفر فوتی در پی داشت. همچنین بالگردهای اورژانس نیز از ابتدای طرح تا امروز 73 ماموریت داشتند و 113 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

    خالدی تاکید کرد: مردم در صورت بروز حادثه حتما با اورژانس 115 تماس بگیرند. همچنین نشانی دقیق برای رسیدن به موقع آمبولانس بسیار کمک کننده است. وسایل نقلیه نیز مسیر را حتما برای رسیدن آمبولانس‌ها باز کنند؛ چراکه از سراسر کشور تاخیر آمبولانس‌ها در اثر تصادف و ترافیک‌های ناشی از آن گزارش می شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو