فونیکسریمکسبهتام

رانندگان متخلف جریمه می‌شوند

برخورد با افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی‌ها

عصر خودرو- معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران گفت: زمان اجرای نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از ۱۵ فرودین ماه است.

برخورد با افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسماعیل‌بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تعدادی از تاکسی‌ها به فرودگاه‌ها، راه‌آهن و ترمینال‌ها اختصاص یافته است و در همین راستا در 3 شیفت 8 ساعته به مسافران خدمات‌رسانی می کنند.

    وی در ادامه افزود: در سطح شهر تهران با توجه به جمعیت حال حاضر به تعدادی تاکسی در سطح شهر نیاز داریم.

    معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: مسافران درصورت هرگونه شکایت و انتقادی می توانند با شماره‌ی 1888 تماس حاصل فرمایند همچنین در صورتی که راننده‌ای اقدام به افزایش خودسرانه نرخ کرایه کند علاوه بر درج 2 نمره منفی در سوابق وی جریمه هم خواهد شد.

    اسماعیل‌بیگی در پایان عنوان کرد: با توجه به مصوبه شورای شهر نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از 15 فروردین ماه اجرایی و اعمال می‌شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط