فونیکسریمکسبهتام

آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی

عصر خودرو- عباس فخاریان خبر داد: نمایندگی ها و ناوگان امدادی گروه سایپا در شیفت دوم برای خدمت رسانی بهتر به مسافرین نوروزی در آمادگی کامل بسر می برند.

آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل ازسایپا نیوز ،مهندس فخاریان رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا که از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا از پایگاههای ثابت و سیار امدادی و همچنین از نمایندگیهای کشیک نوروزی از چندین استان بازدید داشت اظهار کرد: برابر اعلام ستاد مرکزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش مسافرتها در ایام تعطیلات ، توانسته ایم خدمات ارزنده ای را به خودرو های سایپا و غیر تولیدی سایپا ارائه نمایم.

    رئیس ستاد طرح نوروزی سایپا افزود: بر اساس راهبردهای امداد خودرو سایپا در حوزه سنجش نظرات مشتریان، طی تماس تلفنی با تمامی دریافت کنندگان خدمات میزان رضایت آنان از خدمات امدادی را روزانه مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهیم.

    وی گفت: در این سنجش نظرات مشتریان در خصوص نحوه خدمات، عملکرد امداد گران، زمان انتظار مشتری، نحوه برخورد پرسنل مرکز پیام و امداد گران، توان فنی و تشخیص عیوب خودرو، دریافت اجرت بر اساس تعرفه مصوب شرکت و ... دریافت می شود.

    فخاریان افزود؛ در حوزه رضایت مشتریان، نظارت کامل بر خدمات شبکه نمایندگی های مجاز کشیک و همچنین امدادگران مستقر در پایگاههای روزانه و شبانه روزی از طریق بازدیدهای روزانه گروه های کنترل و نظارت(همکاران سایپا یدک)،  مدیران انجمن صنفی نمایندگی های مجاز گروه سایپا ، مدیران ارشد امداد خودرو سایپا و همچنین ارزیابان افتخاری( مدیران عامل و مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا) بر شبکه خدمات و امداد نوروزی 95 نظارت اعمال می گردد.

    فخاریان یادآور شد: کاهش زمان انتظار مشتریان ، آموزش فنی گسترده به امدادگران، توسعه و نوسازی ناوگان امدادی، تحلیل شبکه و جایگزینی مناسب پایگاه های ثابت، سیار و شبانه روزی، تامین به موقع قطعات یدکی، سرعت در ارسال قطعات به تمام نقاط کشور توسط شرکت سایپا یدک و آمادگی کامل مرکز تماس و کارشناسان امداد خودرو سایپا را از دیگر اقدامات انجام شده در عملیات امداد نوروزی 95 بر شمرد که در افزایش رضایت مشتریان تاثیرگذار بوده است.

    رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا در ادامه به رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت خدمات امدادی و نمایندگی‌ها در طول هفته قبل اشاره کرد و گفت: نظرسنجی‌های انجام شده حاکی از رضایت مشتریان از کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌های سایپا دارد که امید می‌رود تا پایان طرح امداد نوروزی سایپا این موضوع روند افزایشی خود را حفظ نماید.

    شایان ذکر است طرح خدمات وامداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا 14/01/95 ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامی جهت اطلاع از کشیک نمایندگی های مجاز گروه سایپا در هفته دوم و دریافت خدمات امدادی در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو