فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مطرح کرد

تدبیر سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل بیمه تاکسیران‌ها

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تدبیر صورت گرفته برای حل مشکل بیمه تاکسیران‌ها خبر داد.

تدبیر سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل بیمه تاکسیران‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، میثم مظفر درباره قطع بیمه برخی از تاکسیران‌ها اظهار داشت: مدتی بود که قدرالسهم بیمه تاکسیران‌ها که توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شد قطع شده بود.

    وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و توجه دولت این مشکل حل شد؛ براین اساس همه تاکسیران‌هایی که از اردیبهشت سال 94 یارانه تأمین اجتماعی آنها که 50 درصد توسط دولت پرداخت می‌شد قطع شده بود می‌توانند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه و از تخفیف بیمه تاکسیران‌ها بهره‌مند شوند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: این یارانه توسط دولت مجدداً برقرار شده و مشکل برای تاکسیران‌های جدید برطرف شده است. حتی افرادی که از گذشته مشکلاتی در حوزه بیمه داشتند یا قدرالسهم خود را به شرکت‌های کارگزاری بیمه پرداخت می‌کردند اما این شرکت‌ها حق بیمه را به بیمه واریز نکردند، می‌توانند به صورت مستقیم به شعبه صادر کننده بیمه خود مراجعه کنند.

    مظفر ادامه داد: بنابراین مشکلی که به دلیل عدم توجه برخی کارگزاری‌ها برای تاکسیران‌ها به‌وجود آمده بود حل شده و تاکسیران‌ها می‌توانند به جای مراجعه به این شرکت‌ها به شعبه صادرکننده بیمه مراجعه کنند و هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

    وی در پاسخ به پرسشی درباره فاصله افتادن بین پرداخت حق بیمه برخی از تاکسیران‌ها، گفت: این دسته از تاکسیران‌ها نیز می‌توانند نسبت به بیمه آتی خود اقدام کنند و سنوات گذشته را با احتساب تخفیف دولت بپردازند بنابراین انفصال سابقه بیمه برایشان لحاظ نخواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو