فونیکسریمکسبهتام

رکورد بیشترین تعداد ماموریت اورژانس در سال جاری رقم خورد

عصر خودرو- تعداد ماموریت های ثبت شده اورژانس کشور در شبانه روز گذشته از مرز ۹ هزار ماموریت گذشت که بیش از هزار مورد نسبت به روز قبل از آن افزایش داشته است.

رکورد بیشترین تعداد ماموریت اورژانس در سال جاری رقم خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، درمان و آموزش پزشکی، از اورژانس 115 کشور، طی 24 ساعت گذشته (هفتم فروردین) تعداد 9 هزار و 129 ماموریت توسط پرسنل اورژانس کشور انجام شده که از این تعداد یک هزار و 919 ماموریت مربوط به موارد تصادفی و هفت هزار و 210 ماموریت، غیر تصادفی بوده است.
    یک هزار و 685 مورد از موارد تصادفی برای تکمیل عملیات درمانی به بیمارستان اعزام شده اند و 207 مورد در محل درمان شده اند.
    همچنین از موارد غیر تصادفی گزارش شده دو هزار و 668 مورد به بیمارستان اعزام و دو هزار و 304 مورد نیز در محل درمان شده اند.
    طبق بررسی های انجام شده، بی احتیاطی و سرعت غیر مجاز بیشترین عوامل تصادفات بوده است. همچنین تعداد زیادی از مصدومیت ها و تلفات جاده ای کشور بر اثر واژگون شدن خودروها و غالبا به دلیل خواب آلودگی راننده و در ساعات شب بوده است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط