فونیکسریمکسبهتام

تدارک آئودی برای عرضه ۱۲ مدل خودرو جدید

عصر خودرو- واحد لوکس آئودی فولکس واگن در آمریکا قصد دارد ظرف سه سال آینده ۱۲ مدل خودروی به‌روز شده و جدید در این کشور رونمایی کند.

تدارک آئودی برای عرضه ۱۲ مدل خودرو جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، اسکات کئوگ، رییس آئودی آمریکا در مصاحبه با رویترز اظهار کرد: خودروهای جدید 80 درصد از فروش کنونی این شرکت را تشکیل می‌دهند.

    وی که در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک صحبت می‌کرد، گفت: ما در واقع برای همه مدلهای کنونی خود جایگزین عرضه خواهیم کرد.

    فروش آئودی در آمریکا سال گذشته 11.1 درصد جهش یافت و به بیش از 202 هزار خودرو رسید و برای نخستین بار این شرکت فروش بالای 200 هزار دستگاه در آمریکا را ثبت کرد در حالیکه رسیدن به رقم مذکور را تا سال 2018 هدف گذاری کرده بود.

    رییس آئودی آمریکا بدون اشاره به هدف فروش جدید، گفت: این شرکت سال گذشته با مدلهای لوکس قدیمی خود رکورد فروش داشت. وی بر این باور است که بخش لوکس بازار خودروی آمریکا روند رشد کنونی را حفظ خواهد کرد و میزان فروش آن تا چند سال آینده از 1.8 میلیون دستگاه کنونی به حدود دو میلیون دستگاه در سال رشد می‌کند.

    فروش آئودی در آمریکا از ابتدای سال 2016 تاکنون 2.5 درصد رشد کرده است.

    بر اساس گزارش رویترز، آئودی در نمایشگاه خودروی نیویورک کوپه R8 Spyder V10 را رونمایی کرد که یک خودروی اسپورت های پرفورمنس بود.

    ربرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو