فونیکسریمکسبهتام

یک کارشناس مطرح کرد

دو ضرورت صنعت خودرو در سال جدید

عصر خودرو- عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: خودروسازان در سال جدید دو موضوع فعال‌سازی مراکز طراحی خودرو و تولید مشترک با خودروسازان خارجی را در دستور کار قرار دهند.

دو ضرورت صنعت خودرو در سال جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شهرام آزادی اظهار کرد: در سال جدید باید سرمایه‌گذاری مناسبی در مراکز طراحی خودروسازان داخلی صورت گرفته و منابع انسانی آنها تقویت شود.

    وی با بیان اینکه باید ارتباطات استراتژیک بین مراکز طراحی خودروسازان داخلی و مراکز طراحی خودرو در اروپا مجددا برقرار شود، خاطرنشان کرد: ‌در زمان تحریم این ارتباطات قطع شده بود با این حال با لغو تحریم‌ها این کار باید صورت گیرد.

    عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: همچنین در سال جدید خودروسازان داخلی باید به تولید مشترک با خودروسازان مطرح جهانی به‌ویژه خودروسازان اروپایی بپردازند.

    وی افزود: این محصولات باید با برند اصلی تولید شده و البته در کنار آن انتقال تکنولوژی در زمینه ساخت قطعات و مونتاژ خودرو در داخل کشور صورت گیرد.

    آزادی با بیان اینکه هر دو این اقدامات باید در کنار هم و به طور همزمان صورت گیرد، تصریح کرد: فعال‌سازی مراکز طراحی داخلی باعث توسعه خودروهای تولید داخل خواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط