فونیکسریمکسبهتام

روداستر محبوب مزدا، خودرو سال ۲۰۱۶ شد

عصر خودرو: در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک ۲۰۱۶، به رسم معمول، جوایز "خودرو سال دنیا" نیز به خودرو های منتخب اعطاء شد. امسال، در بخش کلی، روداستر محبوب مزدا MX-۵، بالاتر از آئودی A۴ و مرسدس GLC کلاس، خودرو سال دنیا در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

روداستر محبوب مزدا، خودرو سال ۲۰۱۶ شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، جایزه خودرو سال دنیا، غیر از بخش کلی، انواع خودرو را در کلاس‌بندی های متعدد نیز مورد ارزیابی قرار می دهد. برای مثال، در بخش خودرو های عملکردی، آئودی R8 جدید، بالاتر از Mercedes-AMG C63 Coupe و هوندا سیویک Type R، خودرو سال دنیا لقب گرفت. در بخش خودرو های پاک نیز در حالی جایزه اول به خودرو هیدروژن سوز تویوتا، یعنی میرای رسید که از نظر خیلی ها، رقابت اصلی را بین نسل جدید تویوتا پریوس و شورولت ولت بود. اما شاید تصمیم سخت تر، در رده خودرو های لوکس گرفته شده، جایی که نسل جدید سری 7، بالاتر از نسل جدید آئودی Q7 و ولوو XC90، خودرو لوکس سال 2016 لقب گرفت. در نهایت، جایزه بخش بهترین طراحی سال نیز در حضور فینالیست هایی همچون مزدا CX-3 و جگوار XE، به مزدا MX-5 رسید تا پرفروش ترین خودرو روباز 2 سرنشین دنیا، امسال در 2 بخش، خودرو سال دنیا در سال 2016 لقب بگیرد.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم