فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۱۶۷)

باران در اکثر نقاط کشور می‌بارد

عصر خودرو- سازمان هواشناسی کشور کشور پیش بینی کرد که تا ۲۴ ساعت آینده در اکثر نقاط کشور به غیر از استان سیستان و بلوچستان باران می‌بارد و بادهای شدید در غرب و جنوب کشور وزیدن می‌گیرد.

باران در اکثر نقاط کشور می‌بارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که اکثر نقاط کشور در ساعت‌های آینده آسمانی بارانی خواهند داشت که این شدت بارش‌ها در مناطق شمال‌غرب، غرب و جنوب غرب کشور بیشتر خواهد بود؛ این بارندگی‌ها به‌صورت ضعیف‌تر در بخش‌های مرکز، شمال شرق و جنوب کشور نیز به وقوع می‌پیوندد.

    بنابر پیش بینی این سازمان شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، لرستان، ارتفاعات خوزستان و ایلام، گیلان، شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران خواهد بود؛ البته در مناطق مستعد این بارش‌ها به صورت تگرگ  و درمناطق سردسیر یا جاده‌های کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

    سازمان هواشناسی کشور همچنین پیش بینی کرد که در ساعت‌های آینده وزش باد به غیر از مناطق غربی شمال شرق و جنوب شرق را نیز در بر بگیرد و موجب گرد و غبار  و کاهش دید در این نقاط از کشور شود.

    بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی فعالیت بارشی این سامانه در روز سه‌شنبه به‌صورت پراکنده محدود به نوار شمالی کشور خواهد شد و بارش‌ها بیشتر به بخش‌هایی از زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور و جنوب شزق کشور خواهد رسید .

    سازمان هواشناسی در ادامه اعلام کرد که با نفوذ جریانات شمالی به خزر از فردا تا اواخر هفته کاهش دما در مناطق شمال و شمال شرق کشور به وقوع می‌پیوندد که این روند تا روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

    بنابر پیش بینی این سازمان هوای تهران در 24 ساعت آینده نیمه ابری، به تدریج تمام ابری، همراه با وزش باد و باران خواهد بود که از اواخر وقت فردا رعد و برق نیز در تهران به وقوع می‌پیوندد؛ همچنین از اواخر وقت امروز و فردا باد به همراه گرد و غبار بخش‌هایی از مرکز کشور، تهران، قم و البرز را در بر می‌گیرد.

    سازمان هواشناسی کشور در پایان گرم‌ترین نقطه کشور را بندرعباس با 31 درجه بالای صفر و سردترین منطقه را تبریز با 3 درجه بالای صفر عنوان کرد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو