فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

اصفهان – تهران و اصفهان – شیراز محورهای پرتردد استان در نوروز

عصر خودرو : رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: محورهای اصفهان – تهران و اصفهان – شیراز محورهای پرتردد استان اصفهان در سفرهای نوروزی اعلام شد.

اصفهان – تهران و اصفهان – شیراز محورهای پرتردد استان در نوروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسین پورقیصری  در خصوص وضعیت ترافیکی در جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات ارائه شده در حال حاضر در محورهای اصفهان – تهران و اصفهان – شیراز با حجم بالای ترافیک جاده‌ای روبرو هستیم.

    وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه در جاده‌های استان اصفهان تردد داشته باشند.

    رئیس پلیس راه استان اصفهان استفاده مسافران از 30 ایستگاه امنیت و سلامت ایجاد شده در جاده‌های استان اصفهان را امری ضروری و نشاط آور برای رانندگان عنوان کرد و ادامه داد: رانندگان به صورت میانگین می‌توانند با دو ساعت رانندگی از این ایستگاه‌ها در جاده‌های استان استفاده کنند.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه علی رغم تردد بالای خودروهای سبک و سنگین در جاده‌های استان هیچ‌گونه تصادفی در 24 ساعت گذشته گزارش نشده است، افزود: از رانندگان تقاضا داریم تا با دقت و احتیاط رانندگی کنند و توجه کامل به جلو، استفاده نکردن از تلفن همراه، بستن کمربند ایمنی و رانندگی با سرعت مطمئنه را در مدت سفر خود مدنظر داشته باشند.

    سرهنگ پور قیصری در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز تاکنون 19 خودرو توقیف و به پارکینگ هدایت شده است، افزود: باید توجه داشت که جریمه‌های سنگین و انجام چند تخلف همزمان دلیل اصلی توقیف خودروها بوده است.

    وی افزود: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر جلوگیری از تردد خودروهای با خلافی بیش از یک میلیون تومان با این خودروها برخورد به عمل می‌آید.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو