فونیکسریمکسبهتام

تردد کامیون و تریلی در جاده‌های استان سمنان ممنوع است

عصر خودرو:فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در استان سمنان گفت: در این روز تردد کامیون و تریلی در جاده‌های استان سمنان ممنوع است.

تردد کامیون و تریلی در جاده‌های استان سمنان ممنوع است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار روح الأمین قاسمی ، اظهار داشت: سیزدهم فروردین، مأموران پلیس راه استان سمنان از تردد کامیون و تریلی در محورهای مواصلاتی برون شهری استان سمنان جلوگیری می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه محدودیت‌هایی برای تردد وانت‌های باری و موتورسیکلت‌ها در برخی محورهای استان سمنان ایجاد شده است تصریح کرد: راکبان و سرنشینان موتورسیکلت که در جاده‌های استان سمنان تردد می‌کنند باید از کلاه ایمنی استفاده کنند؛ چراکه در غیر این صورت از تردد آنان جلوگیری می‌شود.

    فرمانده انتظامی استان سمنان عنوان کرد: این محدودیت‌ها در محورهای «سمنان-مهدیشهر-شهمیرزاد- فولادمحله» و «دامغان- چشمه علی- فولادمحله» و «شاهرود-‌تاش-‌مجن» از ساعت 7 صبح (سیزدهم فروردین) اعمال می‌شود.

    به گفته قاسمی، در این محورها و از صبح فردا از تردد وانت‌های باری که حامل سرنشین در قسمت بارکش این خودروها باشد نیز جلوگیری می‌شود و مأموران مربوطه در ابتدا و انتهای این محورها از تردد موتورها و وانت‌های متخلف جلوگیری می‌کنند.

    وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان سمنان تصریح کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان، به ویژه در محور بین‌المللی تهران ـ مشهد پرحجم، ولی روان گزارش شده است.

    فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی با پایان تعطیلات نوروزی عنوان کرد: مسافران بهتر است تا جایی که ممکن است سفر خود را به تأخیر نینداخته و با آرامش و صبر و حوصله و نیز با استراحت کافی اقدام به رانندگی کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو