فونیکسریمکسبهتام

اولین ویدئو از سری جدید تخت گاز منتشر شد

آیا تاپ گی یر بدون کلارکسون موفق می شود؟

عصر خودرو- اولین ویدئو از سری جدید برنامه تخت گاز(تاپ گی یر) بدون حضور مجریان سابق و ستاره این برنامه خودرویی منتشر شد.

آیا تاپ گی یر بدون کلارکسون موفق می شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، تیم سابق سازنده برنامه تخت گاز موفق ترین تولیدکننده مستند های خودروی در چند سال اخیر علاوه بر درآمد بالا از فروش این مجموعه به شبکه های تلویزیونی، بیش از 300 میلیون مخاطب را در سراسر جهان دارد. اما حالا این برنامه بدون حضور سه مجری افسانه ای خود باید به کار خود ادامه دهد و مشخص نیست تا چه حد موفق خواهد بود.

    سال گذشته در جریان ساخت یکی از قسمتهای برنامه تخت گاز، کلارکسون با تهیه کننده دچار درگیری فیزیکی شد و ضربه مشتی روانه صورت وی کرد. این امر به شکایت تهیه کننده از وی و جدا شدن جرمی کلارکسون از برنامه شبکه بی بی سی منجر شد.

    در جریان آن درگیری، کلارکسون در هتلی در نورث یورک شایر به تیمون حمله ور شده و بر سرش فریاد کشیده و وی را به آتش زدن تهدید کرده است.

    کلارکسون و دو مجری دیگر سابق تخت گاز هم اکنون در حال ساخت یک برنامه خودرویی جدید برای وبسایت آمازون هستند و شبکه بی بی سی نیز برنامه تخت گاز را با مجریان جدید به نامهای کریس اوانس، مت لی بلانک و دیگران دنبال می کند.

    کریس اوانز مجری رادیو بی بی سی و یکی از چهره های مشهور رسانه ای انگلیس محسوب می شود، اجرای سری جدید تخت گاز این برنامه را بر عهده خواهد داشت. در قسمت های مختلف، افراد سرشناسی همچون مت لابلانک بازیگر و کمدین آمریکایی، سابینا اشمیتز راننده حرفه ای آلمانی، ادی جردن مفسر مسابقات اتومبیلرانی، کریس هریس کارشناس خودرو و چند نفر دیگر نیز در کنار راننده گمنام و حرفه ای تاپ گی یر استیگ ایفای نقش خواهند کرد.

    درآمد بی بی سی از تولید تاپ گی یر به حدود 70 میلیون دلار می رسد و موفقیت یا عدم موفقیت سری جدید بدون حضور کلارکسون، می و هموند، از اهمیت فوق العاده ای برای مدیران ارشد این شبکه برخودار است.

    در هفته های آتی باید منتظر جدالی سخت بین طرفداران دوآتشه و متعصب جرمی کلارکسون مقابل قدرت رسانه ای تیم جدید سازنده این برنامه باشیم.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو