فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نوروزی مدیران ارشد گروه سایپا با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۵ از جانب مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را راهگشای مشکلات و راه کار برون رفت از معضلات اقتصادی کشور دانست.

اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپا نیوز ،مهدی جمالی گفت: اعتقاد راسخ دارم شرعا و قانونا آنچه مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند، ایده ای است که اولا از زبان شخصیتی روحانی و معنوی بیان شده است و ثانیا ایشان شخصیتی هستند که بیش از 30 سال کشور را در جنگ و در سخت ترین بحران ها اداره کرده اند و کشور را به سلامت از گذرگاه های سخت عبور داده اند و بر همین اساس، ایده اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری در کشور ایده ی ناب و راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است .

    وی تاکید کرد: در گروه خودروسازی سایپا به اقتصاد مقاومتی اعتقاد راسخی وجود دارد و معتقدم که اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است و امسال که سال اقدام و عمل است، امیدوارم تک تک کارکنان و مدیران گروه سایپا منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید را که راه های خروج از بحران را در تولید ملی و رفع بیکاری و رکود دانسته اند، نصب العین خود قرار دهند.

    وی افزود: امیدوارم در سال جاری شعار سایپا که: تولید پایدار، ارتقای رضایت مشتریان و مدیریت هزینه هاست، به صورت جدی تحقق یابد.

    جمالی گفت: برنامه های سال 1395 که در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار سایپا تدوین گردیده است، در قالب دستورالعمل به همه شرکت ها ابلاغ و به صورت مستمر ارزیابی خواهد شد و قطعا در این سال پذیرفته نخواهد بود که هیچ شرکتی به بهانه کمبود نقدینگی فعالیتش با رکود مواجه شود، چرا که مشکلات شرکت های زیر مجموعه سایپا، زیان انباشته، ماده 141 و حقوق صاحبان سهام و نداشتن فعالیت در بازار سرمایه خوشبختانه با تدبیری که اندیشه شد برطرف شده است.

    وی افزود: باید در سال 95 حداقل 25 درصد از هزینه های گروه را در تامین مواد اولیه، قطعات و هزینه های بالاسری کاهش دهیم و شرکت های قطعه سازی گروه با توجه به اینکه مبنای اصلی تامین قطعات هستند، مدیریت هزینه داشته باشند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اطمینان می دهم که سایپا در پایان سال 95 تصویری در جامعه ایجاد خواهد کرد که شایسته مردم است و در سایپا دانش، توانایی ها و فرصت های بسیار زیادی نهفته است که قابل ظهور و بروز هستند.

    جمالی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات عدیده مالی و بانکی در ابتدای پذیرش مسئولیتش در سایپا تصریح کرد: اصلاح ساختار سرمایه شرکت با تلاش، جدیت و همفکری نیروی انسانی و حمایت شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت موفقیت آمیزی شکل گرفت به نحوی که الگویی برای کل صنعت کشور خواهد بود.

    مدیرعامل سایپا افزود: طرح خلاقانه اتو خدمت از طرح هایی بود که با موفقیت اجرا شد و بخش کارگری و مدیران متوجه شدند که شرکت با رویکرد جدیدی رو به روست و اعتماد کارگران و مدیران سایپا به بنده این جسارت را داد که در مقابله با مشکلات، مقاومت و ایستادگی کنم و کاری را که بسیار سخت و به اعتقاد بسیاری ناشدنی بود با همت و پشتکار و حمایت شما همکاران عزیز به انجام رساندیم .

    جمالی از همکاری های مناسب سازمان بورس و سازمان حسابرسی در اصلاح ساختار سرمایه سایپا قدردانی کرد و گفت: اذعان می کنم حمایت جانانه شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح های سایپا باعث شد که در این وضع قرار بگیریم و بحران اقتصادی را مدیریت کنیم.

    وی افزود: از تلاش های سخت و طاقت فرسای تمام همکارانم در طرح خدمات و امداد نوروزی قدردانی    می کنم و بر اساس بررسی های صورت گرفته، با توجه به انتظارات بالای مدیریت ارشد گروه، در اجرای این طرح رضایت حداقلی حاصل شد و امیدوارم که سال آینده بتوانیم خدمات رسانی به مردم را به نحو احسن انجام دهیم چرا که ملت بزرگ ایران در همه برهه ها، از تولید داخلی، منافع ملی و سیاست های نظام جمهوری اسلامی با همه وجودشان حمایت کرده اند و شایسته بهره مندی از بهترین خدمات هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو