فونیکسریمکسبهتام

اتمام طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۳۹۵ گروه سایپا

عصر خودرو- مدیر عامل امداد خودرو سایپا ازپایان موفقیت آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۳۹۵ در گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

اتمام طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۳۹۵ گروه سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، بهزاد پناهی مدیرعامل امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: طرح خدمات و امدادنوروزی گروه خودروسازی سایپا پس از 18روز در 14 فروردین ماه 95ضمن دستیابی به اهداف با موفقیت خاتمه یافت.

    پناهی نقطه قابل توجه طرح امسال را ارائه خدمات امدادی رایگان برای همه مشتریان گروه خودروسازی سایپا دانست و افزود:کلیه ی هموطنانی که پیامک درخواست فعال سازی طرح را ارسال نمودند، توانستند از خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا به صورت رایگان استفاده نمایند.

    وی گفت: رئیس ستاد طرح امداد نوروزیبا همراهی انجمن های صنفی نمایندگی های سایپا و دفاتر منطقه ای در سراسر کشور وظیفه نظارت و مدیریت عالی بر طرح خدمات و امداد نوروزی را به عهده داشته اند.

    مهندس پناهی تصریح کرد: در طرح امداد نوروزی سال 95 با همکاری سازمان خدمات پس از فروش کلیه قطعات مورد نیاز قبل از آغاز طرح تامین گردید.

    مدیر عامل امدادخودرو سایپا با تاکید بر حفظ استانداردهای جهانی در خصوص زمان انتظار مشتری گفت: میانگین زمان انتظار مشتری براساس مستندات موجود، با توجه به افزایش سفرها نسبت به سال قبل ثابت بوده است. عوامل مختلفی نظیرتعهد و مسئولیت پذیری همکاران ستادی و عملیاتی، سیستم اعزام هوشمند و استفاده از سیستم های اختصاصی مخابراتی و نرم افزاری پیشرفته در مرکز تماس امدادخودروسایپا در این امر نقش بسزایی داشته است.

    پناهی در پایان گفت: براساس اعلام منابع رسمی در خصوص آمار سفر، با وجود افزایش سفرهای نوروزی تقاضا برای عملیات امدادی در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است که این مسئله ناشی از افزایش کیفیت محصولات تولیدی گروه سایپا، استفاده ی مشتریان از خدمات بازدید قبل از سفر شبکه خدمات پس از فروش سایپا، معاینات فنی، ارتقاء فرهنگ رانندگی و توجه بیشتر هم میهنان عزیز به قوانین راهنمایی و رانندگی و نقش موثر ارگان های انتظامی و ترافیکی در برقراری نظم ترافیکی می باشد.

    گفتنی است مشتریان و دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا جهت دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرات و پیشنهادات خود می توانند کماکان در طول سال به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های 096550 تماس گرفته و برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اینترنتی امدادخودرو سایپا به نشانیwww.emdadsaipa.irمراجعه نمایند

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو