فونیکسریمکسبهتام

دونالد ترامپ خودروسازی فورد در مکزیک را شرم آور خواند

عصر خودرو- دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخایات ریاست جمهوری آمریکا برنامه شرکت خودروسازی فورد مبنی بر احداث کارخانه خودروسازی در مکزیک را "شرم آور" خواند.

دونالد ترامپ خودروسازی فورد در مکزیک را شرم آور خواند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو» به نقل از رویترز، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخایات ریاست جمهوری آمریکا گفت: برنامه شرکت خودروسازی فورد مبنی بر احداث کارخانه خودروسازی در مکزیک "کاملا شرم آور" است و نشان دهنده لزوم بازنگری در پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی(NAFTA) است.

    پیشتر شرکت فورد تایید کرد که قصد دارد یک کارخانه خودروسازی در سن لوئیز پوتوسی با سرمایه یک میلیارد و 600 میلیون دلار احداث کند.

    ترامپ در واکنش به این موضوع در بیانیه ای گفت: این اقدام کاملا شرم آور است. سیاست مداران شرم آور ما و منافع ویژه ای که کنترل می کنند در حال خندیدن به تمام آمریکایی ها هستند.

    نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: قراردادهایی همچون این قرارداد که شرکت فورد برای احداث کارخانه در مکزیک امضا کرده فقط تا زمانیکه که ما درباره پیمان نفتا مجددا مذاکره و یک پیمان عادلانه برای کارگران آمریکایی حاصل کنیم، ادامه خواهند داشت.

    شرکت فورد درباره سخنان دونالد ترامپ واکنشی نشان نداده است اما دو هفته قبل مارک فیلد مدیرعامل این شرکت گفت: اگر سرمایه گذاری های خارجی منطقی باشند فورد از آنها عقب نشینی نخواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم