فونیکسریمکسبهتام

بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا

عصر خودرو- خودروساز فرانسوی پژو سیتروئن در تدارک بازگشت به آمریکا پس از یک ربع قرن غیبت در این بازار است.

بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نخستین گام این شرکت راه اندازی یک سرویس اشتراک خودرو تا سال 2017 خواهد بود تا 25 سال پس از اینکه به دلیل فروش ضعیف و رقابت شدید برندهای آمریکایی و ژاپنی از آمریکا خارج شد، مجددا به این کشور بازگردد.

    کارلوس تاوارس، مدیرعامل پژو سیتروئن در این باره اظهار کرد: این شرکت به شکل بسیار حساب شده و گام به گام ظرف یک دهه آینده در آمریکا حاضر خواهد بود.

    تاوارس گفت: نخستین گام تاسیس یک سرویس اشتراک خودرو با خودروهایی خواهد بود که توسط شرکت فرانسوی خودروی برقی گروه بولوره تولید می‌شوند و تحت برند این شرکت خواهند بود. پس از آن پژو مدلهای خود را در این سرویس اشتراک خودرو معرفی خواهد کرد. مرحله سوم این طرح، آغاز فروش مستقیم مدلهای پژو به مصرف کنندگان آمریکایی خواهد بود.

    بازگشت به منطقه آتلانتیک نشانه دیگری از ظهور مجدد و احیای اعتماد پژو است که سه سال قبل در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود.

    دومین خودروساز بزرگ اروپا پس از دو سال کاهش هزینه و احیای بازار خودروی اروپا اکنون شرکت سودآوری به شمار می‌رود و به سوی گسترش فعالیتش گام برمی‌دارد. گسترش حضور به بازار آمریکا تنها یکی از اهداف استراتژیک پژو است که امیدوار است تا پنج سال آینده به آن دست پیدا کند.

    بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، تغییر استراتژی به سمت رشد فعالیت در واکنش به انتقاد سرمایه گذاران و تحلیلگران انجام می‌گیرد. اگرچه سودآوری پژو مورد استقبال قرار گرفته اما بسیاری از سرمایه گذاران نگرانند که درآمد و فروش این شرکت به اندازه سریع رشد نمی‌کند تا پایداری در بلندمدت را تضمین کند. پژو سال گذشته با وجود اینکه نرخ فروشش تنها 1.2 درصد رشد کرد سودآور بود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو