فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول (۳)

برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم

عصر خودرو: اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۶ ظهر امروز (۱۰ صبح به وقت محلی) با حضور مقامات بلندپایه دولت ترکیه و سفیر کشورمان در این کشور، بصورت رسمی در محل نمایشگاه ها و همایش های شهر استانبول آغاز بکار کرد.

برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امسال 1.282غرفه‌دار از 34 کشور دنیا در محلی به مساحت 38.173 متر مربع به نمایش تازه ترین محصولات، دستاورد ها و راه‌کار های خود در عرصه قطعه‌سازی و صنایع وابسته پرداخته اند. این نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو که یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو و صنایع وابسته منطقه به حساب می آید، امسال هم شاهد حضور صنعتگران کشورمان است که در کنار نام های بزرگ صنعت خودرو و صنایع وابسته در سطح جهانی، به نمایش توانمندی های صنعت قطعه سازی کشور می پردازند.
در کنار صنعگران کشورمان، نام شرکت هایی از آلمان، ایالات متحده، چین، هند، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و رومانی نیز در بین شرکت های شرکت کننده در اتومکانیکای استانبول 2016 دیده می شود. شرکت های حاضر در اتومکانیکای استانبول 2016، در شش بخش از جمله قطعات، تجهیزات و سیستم های الکترونیک، تیونینگ، تجهیزات تعمیرات و نگهداری، فناوری اطلاعات و مدیریت، و ایستگاه های سرویس و کارواش محصولات و نوآوری های خود را به نمایش گذاشته اند. همچنین بخش های ویژه ای همچون روانکار ها، صنایع تایرسازی و باتری سازی هم که سال گذشته به مجموعه اتومکانیکای استانبول اضافه شدند، امسال رشد داشته اند.
آقای تایفون یاردیم، مدیر اجرایی مسه فرانکفورت استانبول در مود اتومکانیکای استانبول می گوید: "برند اتومکانیکا نماد نمایشگاه های موفق برای صنایع تامین قطعات خودرو دنیاست. با 15 رویداد در اقصی‌نقاط دنیا، برند اتومکانیکا برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی است. اتومکانیکای استانبول هم به محبوب ترین نمایشگاه تجاری منطقه اوراسیا در نوع خود تبدیل شده است. اینجا محل ملاقات حرفه ای های OEM و افترمارکت صنعت خودروسازی دنیا در نقطه تقاطع اروپا، خاورمیانه و آسیای مرکزی است. پس از فرانکفورت و شانگای، اتومکانیکای استانبول حال سومین نمایشگاه تجاری بزرگ صنعت خودروسازی دنیاست. امسال که برای دهمین سال میزبان حرفه ای های این بخش هستیم، سطح انتظارات را بالاتر نیز خواهیم برد."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو