فونیکسریمکسبهتام

عضو ناظر شورای رقابت:

خودروسازان درخواستی برای افزایش قیمت به شورای رقابت ارائه نکرده‌اند

عصر خودرو- عضو ناظر شورای رقابت گفت: خودروسازان درخواستی برای افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت ارائه نکرده‌اند.

خودروسازان درخواستی برای افزایش قیمت به شورای رقابت ارائه نکرده‌اند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، علی مددی  در واکنش به بحث های مطرح شده از سوی رئیس انجمن خودروسازان مبنی بر ارائه درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت، اظهار داشت: خودروسازان درخواستی برای تجدید نظر در قیمت محصولاتشان به شورای رقابت ارائه نکرده‌اند.

    وی تأکید کرد:‌ با توجه به رفع تحریم‌های صنعت خودرو، قطعه‌سازان به راحتی می‌توانند مواد مورد نیاز خود را تهیه کنند و در واردات قطعات نیز با محدودیت روبه‌رو نیستند. به همین دلیل نیازی به افزایش قیمت خودرو وجود ندارد.

    مددی با بیان اینکه دولت آمارهایی مبنی بر کاهش نرخ تورم ارائه می‌کند،‌ گفت:‌ از نظر ما این آمارها قابل قبول نیست و نرخ تورم بیش از ارقام اعلام شده است.

    وی تصریح کرد:‌ بر این اساس ممکن است قیمت تمام شده خودرو بر اساس نرخ تورم تغییراتی را داشته باشد که کارشناسان در حال بررسی تأثیر نرخ تورم و نمره منفی کیفیت خودروها بر قیمت خودرو هستند.

    دو روز پیش شرکت سایپا به دنبال افزایش نرخ بیمه شخص ثالث، قیمت محصولات خود را حدود 130 تا 150 هزار تومان افزایش داد.

    همزمان با افزایش قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا، قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌ خودرو هم حدود 149 هزار تا 182 هزار و 500 تومان افزایش یافت.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط