فونیکسریمکسبهتام

همزمان با نوروز ۹۵ انجام شد

ارائه بیش از ۲۵ هزار سرویس امدادی از سوی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

عصر خودرو- امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۳۹۵، بیش از ۲۵ هزار سرویس امداد خودرویی را به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه کرد.

ارائه بیش از ۲۵ هزار سرویس امدادی از سوی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در ایام تعطیلات نوروز 1395 و طی اجرای دور اول و دوم سفرهای نوروزی، بیش از 25 هزار سرویس امدادی به متقاضیان ارائه شد.
    آمارهای ثبت شده در سامانه مدیریت امداد خودروی کانون نشان می‌دهد که خدمات رسانی امدادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در مقایسه با مدت مشابه سال 1394، به میزان 27 درصد افزایش داشته است.
    بر اساس این گزارش: در طرح نوروزی امسال، 35 نوع خدمت امداد خودرویی در محور‌های اصلی، فرعی و جاده‌ای سراسر کشور به هموطنان ارائه شد و متوسط زمان امداد رسانی امداد خودروی کانون در تعطیلات نوروزی سال 95، با یک دقیقه کاهش به 24 دقیقه رسید.
    به گفته مدیر امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، طی اجرای این طرح، بیشترین خدمات امدادی از سوی 1400 نیروی امدادی در قالب 22 شرکت، 66 دفتر نمایندگی، 88 پایگاه امداد جاده‌ای، 93 تعمیرگاه و 890 دستگاه خودروی امدادی سبک و سنگین به ترتیب در استان‌های تهران، قم، گیلان، خراسان رضوی، مازندران و قزوین به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شد.
    رضا قاسمی نیا، اهدای 10 هزار کارت عضویت رایگان به هموطنان را از دیگر اقدامات این امداد خودرو در ایام نوروز 95، برشمرد.
    وی یادآور شد: در اجرای طرح نوروزی سال جاری، شرکت‌های خودرو ساز هیوندا (آسان موتور)، رامک خودرو (سانگ یانگ)، مدیران خودرو (MVM)، مدیا موتورز (MG)، آلفا موتور، نیرو خودرو آسیا (دیار خودرو)، فامیلی موتور (هوندا)، نگین خودرو آسا (رنو)، آرین موتورز (میتسوبیشی) و عقاب افشان (اسکانیا)، امداد خودروی کانون جهانگردی  اتومبیلرانی را یاری کردند.
    متقاضیان می‌توانند به منظور دریافت خدمات امدادی کانون و تهیه کارت عضویت، با شماره ‌تلفن‌های 09629 و 6423 (021) تماس حاصل کنند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو