فونیکسریمکسبهتام

سرویس جدید و استثنایی کرایه اتومبیل ب ام و با اپلیکیشن مخصوص

عصر خودرو- سرویس به اشتراک‌گذاری اتومبیل خیلی عمومیت پیدا نکرده اما راه جدیدی که بی ام و پیشنهاد می‌دهد، می‌تواند این تجارت را متحول سازد.

سرویس جدید و استثنایی کرایه اتومبیل ب ام و با اپلیکیشن مخصوص
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، سرویس جدید به نام ReachNow در فاز اول 370 اتومبیل بی ام و (بی ام و تلفظ آلمانی و بی ام دبلیو تلفظ انگلیسی) سری 3 و یا مینی کوپر که اغلب با برق کار می‌کنند را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

    تنها کاری که کاربر باید انجام دهد اینکه از طریق اپلیکیشن مخصوص درخواست کند، اتومبیل را در محل موردنظر پیداکرده و از طریق پسورد ارسالی روی موبایلش ، قفل درب‌ها را بازکرده و اتومبیل را روشن کرده و به مقصد برود.

    سرویس جدید ReachNow مزیت‌های زیادی نسبت به سرویس‌های سنتی کرایه اتومبیل مانند Car2Go  یا ZipCar دارد. مشتری به‌صورت سنتی باید اتومبیل را از همان‌جایی که دریافت می‌کند، تحویل دهد اما در سرویس جدید بی ام و ماشین ساعتی 41 سنت کرایه داده‌شده و کاربر می‌تواند در مقصد اتومبیل را رها ساخته و برود.

    این سرویس در مرحله اول در نیویورک و سان‌فرانسیسکو راهی اندازی شده و به‌زودی توسعه می‌یابد.

    داشتن اتومبیل در غرب خیلی سخت نیست اما این روزها پیدا کردن جای پارک، هزینه‌های سوخت و بیمه اذیت کننده شده و کاربران ترجیح می‌دهند برای مقاصد کوتاه اتومبیل کرایه کنند و سرویس جدید ReachNow می‌تواند نیازهایشان را به‌خوبی پاسخ دهد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط