فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل زامیاد در نشست معاونین، مدیران و روسا:

شعار" اقدام و عمل" باید امسال سرلوحه کارهایمان باشد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت زامیاد در نشست معاونان، مدیران و روسای این شرکت از ضرورت شناسایی و بهره برداری از امکانات و قابلیت های موجود در شرکت زامیاد به عنوان اصلی مهم در راهبرد استراتژی های شرکت زامیاد خبر داد و بیان داشت: با استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های داخلی می توانیم شعار امسال را که سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گذاری شده است را جامع عمل بپوشانیم.

شعار" اقدام و عمل" باید امسال سرلوحه کارهایمان باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، فریدون حمیدی ضمن تبریک سال نو به تشریح برنامه های این شرکت در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: با استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های داخلی و مدیریت هزینه ها می توانیم از موازی کاری در فعالیت ها جلوگیری کرده و برنامه های موجود را با توجه به استراتژی های طرح ریزی شده شتاب بیشتری دهیم.

    وی افزود: باید امسال "شعار اقدام و عمل" سرلوحه کارهایمان قرار دهیم، چرا که امسال برنامه ریزی ها باید منطبق بر اهداف استراتژیک سازمان انجام پذیرد و براساس برنامه های تعیین شده، اقدمات توسعه ای و عملیاتی شرکت را پرقدرت تر از گذشته دنبال خواهیم کرد.

    مدیر عامل زامیاد در بخش دیگری از سخنان خود به نقش نشاط و پویایی در سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: باید روحیه نشاط و پویایی را در  بدنه سازمان جاری سازیم چرا که با وجود همدلی و دادن انرژی مثبت می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم و نام زامیاد را همچون گذشته سربلند نگه داریم.

    حمیدی، تغییر در نگرش ها را از مهمترین عوامل  موفقیت در سازمان ها عنوان کرد و اظهار داشت، مدیریت کارآمد می تواند با اهتمام به مدیریت تغییر و تحول، تاکید بر افکار،  بهره گیری از اندیشه های تازه و دانش و توان داخلی، افزایش بهره وری، توجه به استانداردها  گامی بلند در پیش برد موفقیت ها  و استمرار آن درهر سازمان بردارد.

    شرکت زامیاد با همه مشکلات اقتصادی توانست بسیار موفق عمل نماید. این شرکت در پایان سالی که گذشت توانست تمام تعهدات خود را نسبت به مشتریان انجام دهد. همچنین در پایان سال مالی گذشته با افزایش 68 درصدی افزایش سرمایه دارایی ها مواجه شد و یا در بخش توسعه سبد محصول با تولید و عرضه دو محصول که عرضه آن از  اوایل امسال آغاز می شود می تواند تحول بزرگی را در حوزه محصولات تجاری ایجاد کند. همه این تلاش ها جز با همت و همدلی که در مجموعه زامیاد وجود داشت میسر نمی گردید.

    مدیر عامل شرکت زامیاد با تاکید بر سخنان دکتر جمالی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا مبنی برتولید پایدار، ارتقای رضایت مشتریان و مدیریت هزینه ها در سال جاری افزود: برنامه های شرکت زامیاد بر اساس سیاست های گروه سایپا برنامه ریزی شده است؛ و سال 1395 در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار سایپا تدوین گردیده است و امسال سال اقدام و عمل است و مبنای حرکت زامیاد نیز بر اساس این سه رکن یعنی برتولید پایدار، ارتقای رضایت مشتریان و مدیریت کاهش هزینه ها می باشد.

    فریدون حمیدی در پایان خاطرنشان کرد، نگاه مجموعه باید بلند پروازانه باشد تا به آنچه که مد نظر گروه سایپا و شرکت زامیاد است، برسیم و برای این کار باید رویکرد هایمان را عوض کنیم و این تغییر رویکرد جزء با ایجاد روح همدلی و پویایی در سازمان حاصل نخواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو