فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خبر داد

رانندگان تاکسی با فشار اقتصادی روبرو هستند

برای افزایش نرخ کرایه تاکسی تابع قانون هستیم

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر که این سازمان برای افزایش نرخ کرایه تاکسی تابع قانون است گفت: با توجه به هزینه های رانندگان تاکسی افزایش نرخ کرایه تاکسی طبیعی است.

رانندگان تاکسی با فشار اقتصادی روبرو هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر با بیان این که مصوبات شورای اسلامی شهر تهران نیازمند تایید در فرمانداری تهران است افزود: موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی برای دومین بار در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شده است.

    وی افزود: اگر فرمانداری همچنان افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی را تایید نکند ؛ این موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: در هر صورت ما مطابق قانون عمل خواهیم کرد و کاری خارج از چارچوب مقررات، انجام نخواهد شد.

    وی به دلایل افزایش نرخ کرایه تاکسی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه حقوق کارگران 14درصد افزایش یافته است افزایش نرخ کرایه تاکسی طبیعی است زیرا رانندگان تاکسی با مشکلات اقتصادی روبرو هستند.

    وی به مشکلات قشر رانندگان تاکسی پرداخته وگفت: با توجه به حذف یارانه بنزین رانندگان تاکسی، هزینه سوخت تاکسی ها نسبت به سال گذشته43 درصد افزایش پیدا کرد.

    به گفته مظفر در حال حاضر هزینه های سوخت به همراه هزینه های جاری بر شانه این قشر سنگینی می کند.

    مظفر تاکید کرد: افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی حداقل سقف مصلحت عمومی بوده است که شورای اسلامی شهر تهران آن را تصویب کرده است.

    وی تاکید کرد:تا زمان اعلام رسمی افزایش نرخ کرایه تاکسی رانندگان مجاز به افزایش کرایه تاکسی نیستند و شهروندان می توانند تخلفات احتمالی را از طریق تلفن 1888 با ما درمیان بگذارند.

    بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی تهران سما، به گفته مظفر، روند نظارتی سازمان تاکسیرانی هر ساله از طریق کمیته هایی در مناطق 22 گانه انجام می شود، بدین صورت که هر ساله پرونده رانندگان متخلف در هیات انضباطی مطرح می شود واگر راننده ای امتیازان منفی بیش از حد مجاز در پرونده خود داشته باشد، از ناوگان تاکسیرانی اخراج خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو