فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

رانندگان محور ایلام-مهران از جاده قدیم تردد کنند

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به ریزش کوه در محور ایلام-مهران، رانندگان از مسیر جاده قدیمی تردد کنند.

رانندگان محور ایلام-مهران از جاده قدیم تردد کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بارش شدید باران که از اوایل بامداد امروز در بیشتر مناطق این استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد در مناطق کوهستانی منجر به ریزش کوه در بخش‌هایی از این جاده ارتباطی شده است.

    وی افزود: این بارش‌ها در مسیر ایلام به صالح آباد در محدوده تونل راه کربلا باعث ریزش کوه و سنگ‌های ارتفاعات مسیر و وورد آن به جاده شد و بر همین اساس مسیر دسترسی ایلام به صالح آباد هم اکنون مسدود شده است.

    میرجعفریان افزود: راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان از بامداد امروز با تمام توان در حال عملیات‌ریزش برداری وبازنمودن این محور است و پلیس راه انتظامی هم اکنون در منطقه حضور دارند و با ایجاد جاده فرعی نسبت به هدایت خودروها برای عبور از این محدوده اقدام می‌کنند.

    وی تاکید کرد: به دلیل تدوام بارندگی ها و احتمال ریزش دوباره جاده قدیم ایلام به صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین این راه تا زمان بازگشایی و پاکسازی انتخاب شده است.

    میرجعفریان با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی راه‌های مواصلاتی استان باز است به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارش شدید باران و لغزندگی جاده با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز در این راه‌ها تردد کنند.

    صبح امروز همچنین بخش‌های از جاده ایلام - سرابله در محدوده تونل آزادی نیز دچار ریزش شد که در سریع‌ترین زمان ممکن مسیر با حضور عوامل راهداری پاکسازی شد و هم اکنون تردد خودروها در این نقطه بدون مشکل در جریان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو