فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تهران مطرح کرد

حضور فعال پلیس راهور برای دربی ۸۲

جلوگیری از توقف‌ و پارک خودروها در محل‌های غیرمجاز

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس راهور به صورت ۱۰۰ درصدی در کلیه معابر منتهی به استادیوم و اطراف آن حضور دارد، اعلام کرد: خودروهایی که در محل‌های غیرمجاز توقف کرده باشند توسط جرثقیل جابجا خواهند شد.

حضور فعال پلیس راهور برای دربی ۸۲
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب در خصوص بازی استقلال و پیروزی اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران پلیس راهور فاتب از ساعت 6 صبح تا پایان بازی و عادی شدن ترافیک معابر اطراف استادیوم آزادی در این محل حضور دارند.

    سرهنگ عابدی با اشاره به آمادگی 100 درصدی پلیس راهور برای بازی روز جمعه تصریح کرد: برای کلیه معابر منتهی به استادیوم و بخصوص رینگ اصلی اطراف استادیوم آزادی نیرو به اندازه کافی مستقر خواهد شد.

    این مقام ارشد راهور فاتب با اعلام این مطلب که از توقف خودروها در محل‌های غیرمجاز جلوگیری شده و با این دسته از رانندگان برخورد خواهد شد، ادامه داد: جرثقیل‌‌ها نسبت به جابجایی این دسته خودروها اقدام خواهند کرد.

    وی به موتورسواران نیز توصیه کرد: حتما موتور سیکلت‌ها را در پارکینگ‌های مخصوص پارک کنند.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به آمادگی اتوبوسرانی برای جابجایی تماشاگران فوتبال اشاره کرد و گفت: تا این ساعت حدود 500-400 دستگاه اتوبوس برای رفت و آمد تماشاچیان پیش‌بینی شده؛ بنابراین از مشتاقان فوتبال تقاضا داریم که برای تماشای این بازی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط