فونیکسریمکسبهتام

شورای حل اختلاف افزایش نرخ حمل و نقل عمومی را تایید کرد

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تایید مصوبه این شورا در خصوص افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در هیئت حل اختلاف خبر داد.

شورای حل اختلاف افزایش نرخ حمل و نقل عمومی را تایید کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل  از خبرآنلاین، مهدی چمران با اشاره به اینکه پس از جلسات متعدد و ارائه مدارک و استنادات مبنی بر افزایش مخارج و هزینه های حمل و نقل عمومی و مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی هیئت حل اختلاف با افزایش این نرخ‌ها موافقت کرد.

    وی گفت: مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی بوس ها و 23 درصدی مترو در هیئت حل اختلاف با حضور دو قاضی و نمایندگان مربوطه بررسی و تایید شد.

    چمران افزود: سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و شرکت مترو باید در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر اوایل اردیبهشت ساز و کار اعمال نرخ‌های جدید مصوب را اجرایی کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط