فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل:

جابه‌جایی مسافران درون شهری باید به ۲۵۰ هزار نفر برسد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل گفت: متوسط جابه‌جایی مسافران درون شهری با اتوبوس باید به ۲۵۰ هزار نفر برسد که در حال حاضر این رقم ۱۶۰ هزار نفر است.

جابه‌جایی مسافران درون شهری باید به ۲۵۰ هزار نفر برسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حمید مظاهری  در اردبیل، اظهار کرد: در توسعه حمل و نقل عمومی که هزینه کمتری را برای هموطنانمان به همراه دارد، باید به سمتی حرکت کنیم تا انتخاب اول هموطنانمان استفاده از وسائط عمومی نقلیه باشد تا کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه برخی از شهروندان گله‌مند تأخیر اتوبوس‌ها در ترددهای روزانه خود هستند، تصریح کرد: ما نیز به اصل این مشکل واقف هستیم و امیدواریم با تأمین زیرساخت‌های لازم به ویژه ایجاد خطوط ویژه در هسته مرکزی شهر بتوانیم سرعت خدمات‌رسانی را افزایش دهیم.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل با بیان اینکه باید دستگاه‌های مختلف دست به دست هم دهند تا این خطوط ویژه در هسته مرکزی شهر راه‌اندازی شود، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا براساس سه شاخص مسافرت سریع، آسان و ارزان خدمات‌رسانی به هموطنانمان ارائه شود.

    مظاهری افزود: به دلیل ترافیک موجود در هسته شهر امکان جابه‌جایی سریع هموطنانمان در مسافرت‌های درون شهری وجود ندارد ولی با تدابیری که مسئولان در حال برنامه‌ریزی‌ هستند، امیدواریم در فاصله میدان بسیج تا میدان جهاد اردبیل زمینه راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوس‌های شهری فراهم آید.

    * هنوز نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها اعلام نشده است

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل در مورد افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری بیان کرد:‌ هنوز در این زمینه نرخ جدید اعلام نشده اما همه ساله به تناسب افزایش تورم در نرخ حمل و نقل عمومی نیز تغییراتی اعمال می‌شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ ما از هموطنانمان انتظار داریم در استفاده مطلوب از کارت بلیط اقدام کنند چرا که ما برای سهولت تردد مردم و رفع گرفتاری‌ها در مورد تأمین پول خرد طرح کارت بلیط را اجرا می‌کنیم.

    مظاهری استفاده از کارت بلیط را مؤثر در کاهش شیوع برخی بیماری‌ها و امراض ناشی از نقل و انتقال پول‌ها اعلام کرد و ادامه داد: در کنار آن صاحبان کارت بلیط‌ها از اضافه پرداخت نیز منع می‌شوند.

    وی از افزایش دو باجه جدید صدور کارت بلیط و شارژ این کارت‌ها خبر داد و گفت: اگر راننده‌ای به جای کارت بلیط، پول نقد درخواست کند هموطنان می‌توانند شکایت خود را به اتوبوسرانی اعلام کرده تا در کمیته تخلفات به این موارد رسیدگی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو