فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان:

۹۵ درصد از ناوگان‌ اتوبوسرانی زنجان متعلق به بخش خصوصی است

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان گفت: ۹۵ درصد از ناوگان‌های اتوبوسرانی زنجان متعلق به بخش خصوصی بوده و تنها پنج درصد آن ملکی است.

۹۵ درصد از ناوگان‌ اتوبوسرانی زنجان متعلق به بخش خصوصی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، ناصر سلطان محمدی  به تعداد ناوگان‌ها در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: 256 دستگاه اتوبوس در 25  مسیر استان فعال و سرویس‌دهی می‌کنند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه نیازسنجی‌ها بر اساس استقبال مردم انجام می‌گیرد، افزود: براساس استقبال مردم از وسیله حمل و نقل عمومی نیازسنجی‌ها صورت می‌گیرد و تعداد ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان را افزایش خواهیم داد.

    سلطان محمدی با بیان اینکه بیشترین استقبال از سوی اهالی اسلام آباد و شهرک پونک بوده است، عنوان کرد: طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته حداقل به 20 دستگاه اتوبوس نیاز داریم.

    وی با اشاره به استفاده شهروندان زنجانی از کارت اتوبوس و نهادینه شدن این فرهنگ تأکید کرد: 12دفتر پیشخوان خدمات دولت کارت‌های الکترونیکی اتوبوس را به همشهریان ارائه می‌کنند.

    سلطان محمدی بیان کرد: همه دستگاه های اتوبوس طبق قوانین، بیمه هستند و رانندگان نیز به صورت انفرادی بیمه تحت پوشش بیمه قرار دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط