فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان:

استقبال مردم زنجان از کارت اتوبوس ۸۰ درصد است

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه استقبال مردم از کارت اتوبوس خوب است، گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم استان زنجان از کارت بلیط اتوبوس استقبال کرده اند.

استقبال مردم زنجان از کارت اتوبوس ۸۰ درصد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، ناصر سلطان محمدی به تعداد ناوگان‌ها در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 256 دستگاه اتوبوس در 25  مسیر استان فعال و سرویس‌دهی می‌کنند.

    وی با اشاره به استفاده شهروندان زنجانی از کارت اتوبوس و نهادینه شدن این فرهنگ تأکید کرد: 12دفتر پیشخوان خدمات دولت کارت‌های الکترونیکی اتوبوس را به همشهریان ارائه می‌کنند.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان به مزایای کارت اتوبوس الکترونیکی اشاره کرد و گفت: این امر باعث رعایت نکات بهداشتی می شود و همچنین باعث توسعه و تسریع در حرکت ناوگان شهری در حمل و نقل می شود.

    سلطان محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه کرایه نقدی سه هزار و 500 ریال است و از کارت بلیط 600 هزار ریال گران بوده و این امر باعث می شود که مسافرین همه کارت بلیط تهیه کنند و با این کار خود با رانندگان همکاری کنند.

    وی افزود: خوشبختانه از زمانی که طرح استفاده از کارت بلیط در استان اجرا شد رضایت متقابل بین مردم و رانندگان بیشتر شده و در این راستا مردم استان تمایل بیشتری برای استفاده از بلیط الکترونیکی شهری (کارت بلیط اتوبوس ) دارند.

    سلطان محمدی گفت: در پی استقرار کارت بلیط اتوبوس بیش از 80 درصد مردم استان زنجان از آن استقبال کردند ولی باید فرهنگ استفاده از این کارت در استان تبیین شود.

    وی از راه اندازی اتوبوس ویژه معلولین همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در زنجان خبر دادو افزود: این ناوگان فعالیت خود را در مسیر شهرک انصاریه برای معلولین آغاز می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو