فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در واژگونی اتوبوس

عصر خودرو- مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده واژگونی اتوبوس در اردوی مشهد را بازگو کرد.

آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در واژگونی اتوبوس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد فاضل  درخصوص آخرین وضعیت حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان شهرکردی و فوت دو دانش‌آموز اظهار داشت:‌ این اتوبوس حامل دانش‌آموزانی بود که به قصد زیارت از شهرکرد به مشهد در حال حرکت بودند اما متأسفانه در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و تصادف می‌کنند که در جریان این تصادف دو دانش‌آموز جان خود را از دست می‌دهند.

    وی افزود:‌ علت دقیق این حادثه باید توسط مأموران انتظامی اعلام شود اما آن گونه که ظواهر امر نشان می‌دهد اتوبوس به لحاظ فنی مشکلی نداشته و راننده نیز سالم بوده است.

    مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت:‌بنده از سوی وزیر آموزش‌وپرورش برای رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان به مشهد اعزام شده‌ام، خانواده دو دانش‌آموز فوت شده با هماهنگی آموزش و پرورش به مشهد آمده‌اند همچنین 33 نفر از دانش‌آموزان به صورت سرپایی مداوا و 6 نفر نیز بستری شده‌اند که حال آنها مساعد است.

    فاضل ادامه داد: این اردو با کسب مجوزهای لازم از سوی مدرسه برگزار شده و اتوبوس نیز از مراجع معتبر تأمین شده بود. در آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم در صورت فراهم بودن زیرساخت‌ها در استان‌ها از حمل و نقل ریلی استفاده کنیم و در صورت استفاده از اتوبوس مسائل فنی و مهارت راننده کاملاً بررسی می‌شود.

    اتوبوس دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی دخترانه کوثر شهرکرد که از اردوی زیارتی مشهد مقدس بازمی‌گشتند دچار واژگونی شد و بر اثر آن دو دانش‌آموز جان باختند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو