فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل تاکسیرانی استان زنجان:

۱۴۰۰راننده تاکسی در زنجان بیمه هستند

عصر خودرو- مدیر عامل تاکسیرانی استان زنجان بابیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ نفر دارای بیمه هستند، گفت: طبق ابلاغیه جدید بیمه‌ها به‌صورت انفرادی خواهد بود.

۱۴۰۰راننده تاکسی در زنجان بیمه هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مشهود میرابی با اشاره به سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی افزود: بیش از دو هزار دستگاه تاکسی در مرکز استان زنجان فعالیت می‌کنند.

    مدیرعامل تاکسیرانی استان زنجان بابیان اینکه یک هزار و 400 نفر راننده تاکسی دارای بیمه هستند، ادامه داد: طبق ابلاغیه جدید بیمه‌ها به‌صورت انفرادی خواهد بود.

    وی اشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی نیازهای مناطق مختلف استان زنجان را شناسایی کرده است، عنوان کرد: در این راستا شهرک‌های اقماری و جدیدالاحداث با کمبود تاکسی مواجه هستند که در این شهرک‌ها  ناوگان تاکسیرانی توسعه می‌یابد.

    میرابی با اشاره به اینکه مصوبه نرخ کرایه تاکسی از تهران اعلام‌شده است و همانند سال‌های گذشته افزایش قیمت را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان اقدام نکرده است و بر اساس مصوبه‌ای که به تأیید شورای شهر و فرمانداری رسیده کرایه هر یک مسیر از 350 به 400 تومان، دو مسیر از 600 به 700 تومان و سه مسیر از 900 تومان به 1000 تومان است.

    مدیرعامل تاکسیرانی زنجان با اشاره به این‌که قبلاً بیمه رانندگان تاکسی به‌صورت گروهی از طریق تعاونی‌ها دریافت و پرداخت می‌شد، گفت: از این‌ پس هر راننده خود موظف به پرداخت بیمه است و طی ابلاغیه‌ای که اعلام شد تمام رانندگان تاکسی باید بیمه خود را به‌صورت انفرادی پرداخت کنند.

    میرابی بابیان این‌که رانندگانی که اقدام به پرداخت بیمه خود به‌صورت انفرادی می‌کنند هنوز تحت پوشش نظر تاکسیرانی هستند، گفت: ارائه کارت شهری برای پرداخت بیمه رانندگان تاکسی الزامی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو