فونیکسریمکسبهتام

معاون مالی و اقتصادی شرکت سازه گستر سایپا:

پرداخت مطالبات قطعه سازان به کمترین زمان خواهد رسید

عصر خودرو- شرکت سازه گستر سایپا به عنوان مدیریت زنجیره تامین گروه خودرو سازی سایپا در سال ۹۵ اولویت اساسی خود را نسبت به شرکتهای زنجیره تامین،پرداخت به موقع مطالبات قطعه سازان قرارداده است.

پرداخت مطالبات قطعه سازان به کمترین زمان خواهد رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپا نیوز، معاون مالی و اقتصادی شرکت سازه گستر سایپا ضمن بیان این مطلب گفت: سال 95 پرداخت مطالبات شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین به حداقل زمان ممکن کاهش خواهد یافت.

    محمد اسماعیلی فر با اشاره به معضلات تولید و فضای رکودی حاکم برصنعت خودرو گفت: کم توجهی به بحث حمایت از تولید داخلی که سازو کارهای حمایتی آن نیز در مجلس محترم شورای اسلامی به تصویب رسیده و همچنین فضای رکودی حاکم بر صنعت خودروسازی درسال گذشته، باعث افزایش مطالبات قطعه سازان شده است.

    وی اظهار کرد: از جمله استان های فعال در حوزه تامین قطعات، استان خراسان رضوی است که شرکت های پیشرویی درزمینه تولید قطعات و مجموعه های خودرویی درآن استان قراردارد و باتوجه به وضعیت نقدینگی شرکت در سال گذشته قطعه سازان فعال دراستان خراسان رضوی به عنوان یکی از قطب های تولید قطعات خودرو در کشور مورد توجه بوده اند ودرحال حاضر نیز پرداخت بخشی از مطالبات آنها از طریق عقد تفاهم نامه سه جانبه با بانک های آن استان در دستور کار شرکت قرار دارد.

    معاونت مالی اقتصادی شرکت سازه گستر با بیان اینکه میزان تولید محصولات گروه سایپا درسال 95  افزایش خواهد یافت اظهارکرد: برنامه تولید ابلاغی نشان از افزایش تیراژ تولید دارد و برای رسیدن به این هدف نیازمند برنامه منظم پرداختی به قطعه سازان هستیم که با تدوین و برنامه ریزی های ویژه با توجه به قراردادهای فی مابین با شرکت های زنجیره تامین نسبت به کاهش زمان پرداخت ها  و تحقق برنامه تولید اعلام شده در سال 95 اقدام خواهیم کرد.

    اسماعیلی فرخاطر نشان کرد: اصلاح ساختار مالی و مدیریت هزینه ها در سطح گروه خودروسازی سایپا که طبق دستر مدیریت ارشد این گروه سایپا در حال انجام است می تواند ما را در یاری رساندن به حل مشکلات مالی – تولیدی شرکای تجاری و شرکت های قطعه ساز کمک کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو