فونیکسریمکسبهتام

در راستای سیاست تکریم مشتری در سایپایدک انجام شد:

انجام اقدامات عملی به منظور افزایش رضایت مشتری

عصر خودرو- مدیر امور مشتریان سایپایدک گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های مدیریت ارشد سازمان مبنی بر لزوم افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، امتیاز تعدادی از نمایندگی‌ها که رضایت مشتریان از عملکرد آنها پایین تر از حد استاندارد بود به طور دائم لغو شد.

انجام اقدامات عملی به منظور افزایش رضایت مشتری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، وحید خباززاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه در ارزیابی‌های شرکت بازرسی و کیفیت، نظر مشتری کاملا مبنا قرار می‌گیرد، نمایندگی‌هایی که شاخص رضایتمندی مشتری از آنها در سه دوره مختلف سه ماهه در کمترین حد ممکن قرار داشته است به طور دائم لغو امتیاز شدند و اسامی آنها به ISQI اعلام شد.

    وی ادامه داد: البته این دسته از نمایندگی‌ها با وجود اقدامات بهبود تعریف شده در دوره‌های زمانی مختلف، در زمینه جلب رضایت مشتری توفیقی نداشتند و با توجه به تاکید مدیرعامل محترم سایپایدک مبنی بر تمرکز بر افزایش رضایت مشتری و همچنین شعار امسال سایپایدک که جهش در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتری است، لغو امتیاز شدند.

    مدیر امور مشتریان تاکید کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، رضایت مشتری در خدمات پس از فروش مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و ما نیز در سال جاری با جدیت این مبحث مهم را پیگیری می‌کنیم.

    خباززاده ادامه داد: عملکرد نمایندگی‌ها هر ماه بر اساس 11 شاخص ادراکی و 4 شاخص عملکردی بررسی می‌شود و در واقع مشتریان به نمایندگی ها امتیاز می‌دهند و برای نمایندگی‌هایی که امتیازات لازم را کسب نکنند برنامه بهبود عملکرد تعریف می‌شود.

    وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر در سایپایدک به منظور بررسی موانع رضایت مشتریان، گفت: خروجی این جلسات که با حضور مدیریت ارشد سازمان برگزار می‌شود کمک بسیاری به افزایش رضایت مشتری کرده که به عنوان نمونه می‌توان به کاهش تعداد خودروهای متوقف در شبکه اشاره کرد؛ همچنین روند رضایت مشتری بر اساس تصمیمات این جلسات، افزایشی بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو