فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

تلفات سوانح رانندگی در سمنان ۳۱ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان سمنان از کاهش ۳۱ درصدی شمار متوفیان حوادث رانندگی در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تلفات سوانح رانندگی در سمنان ۳۱ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، حسن خسروجردی اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری، 22 نفر از هم‌وطنان در سوانح رانندگی در جاده‌های استان جان باختند.

    وی با اعلام کاهش 31 درصدی شمار متوفیان حوادث رانندگی در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: سال گذشته در همین مدت، 32 نفر جان خود را از دست دادند.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه تعداد تصادفات فوتی نیز از کاهش 28 درصدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تعداد مجروحان تصادفات 23.5 درصد کاهش‌یافته است.

    خسروجردی با بیان اینکه نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیرمجاز و نقص فنی خودرو همچنان در صدر تخلفات رانندگان در جاده‌های استان است، از تشدید برخورد با رانندگان متخلف در سال جاری خبر داد و گفت: در همین مدت، توقیف موتورسیکلت پنج درصد و توقیف خودرو، 14 درصد افزایش‌یافته است.

    وی همچنین به تقویت برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه برای کاهش تصادفات اشاره و تأکید کرد: آموزش کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان و دانش آموزان در ماه گذشته 42 درصد افزایش‌یافته است.

    کشف 2.5 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان سرخه

    فرمانده نیروی انتظامی سمنان از کشف 2.5 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط مأموران نیرو انتظامی سرخه در محور تهران مشهد خبر داد و گفت: نیمه‌های شب دوم اردیبهشت گشت انتظامی در حال کنترل جاده به یک دستگاه تریلی کشنده و یک کامیونت خاور مظنون شد.

    سردار روح‌الامین قاسمی به توقیف وسایل نقلیه و بررسی محموله‌های آن‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: نزدیک به 30 هزار قلم انواع کالای قاچاق از قسمت بار آن‌ها کشف شد.

    وی ارزش ریالی کالاهای توقیفی را بالغ‌بر دو و نیم میلیارد اعلام و اضافه کرد: مقدار زیادی پارچه‌های خارجی، لوازم‌آرایشی، قطعات تلفن همراه و لوازم پلاستیکی در این عملیات کشف شد.

    فرمانده نیروی انتظامی سمنان استقبال مردم از کالاهای قاچاق و بی‌مهری به تولید ملی را یکی از مهم‌ترین انگیزه برای قاچاقچیان و علت اصلی رکود اقتصادی دانست و در ادامه افزود: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل‌ و به دادسرا معرفی‌شده‌اند.

    قاسمی بابیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و اجرای طرح‌های انتظامی متعدد و مستمر در طول سال جاری یکی از اولویت‌های مهم کاری نیرو انتظامی است، افزود: با حضور پررنگ پلیس، محورهای استان را برای نابود گران اقتصاد مقاومت ملی ناامن می‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو