فونیکسریمکسبهتام

تردد ۳۸۰ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: سال گذشته ۳۸۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

تردد ۳۸۰ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،سرهنگ رضا اکبری در مراسم افتتاح دفتر جمعیت طرفداران ایمن راه های استان البرز که ظهر چهارشنبه در محل باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: باید به مقوله مهم امنیت راه ها توجه شود.

    وی با بیان اینکه در راستای رسیدن به اهداف عالی در بخش تامین امنیت راه ها مهندسی ترافیک از جمله اقداماتی است که باید توسط ارگان های مربوطه نظیر شهرداری و راه و شهرسازی مد نظر قرار گیرد، افزود: ارائه آموزش های مربوطه به همه اقشار از جمله کارابرانی نظیر رانندگان و گروه های سنی پایه حائز اهمیت است.

    رئیس پلیس راه استان البرز با تاکید بر اینکه رعایت قوانین حاکم بر جامعه از جمله در بخش راهنمایی و رانندگی زمینه توسعه امنیت راه ها را فراهم می کند، گفت: مهندسی ترافیک، آموزش و اجرای قانون در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی با بیان اینکه به طور قطع تعبیه سیستم های هوشمند به منظور نظارت دقیق بر این بخش نیز تاثیر گذار است اما در وهله نخست رعایت قانون توسط اقشار مختلف باید اجرایی شود، تصریح کرد: سال گذشته 380 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز انجام شده است.

    اکبری در پایان با بیان اینکه سال گذشته 194 نفر بر اثر حوادث جاده ای در البرز جان خود را از دست دادند یعنی به ازای هر 2 میلیون نفر یک کشته، خاطرنشان کرد: امید است تلفات جاده ای به حداقل ممکن خود برسد چرا که حتی یک کشته نیز زیاد است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو