فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

تردد روزانه وسایل نقلیه در البرز ۲ برابر سایر استان‌ها است

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تاکید بر اینکه میزان تردد روزانه وسایل نقلیه در البرز دو برابر سایر استان های کشور است، گفت: ۶ درصد تونل‌های کشور در استان البرز واقع شده است.

تردد روزانه وسایل نقلیه در البرز ۲ برابر سایر استان‌ها است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل باقرنیا در مراسم افتتاح دفتر جمعیت طرفداران ایمن راه های استان البرز که ظهر چهارشنبه در محل باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در شاهراه مواصلاتی کشور واقع شده است.

    وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 200 هزار وسیله نقلیه از محور تهران - کرج تردد می کند که این آمار بالایی محسوب می شود، افزود: میزان تردد روزانه وسایل نقلیه در استان البرز دو برابر سایر استان های کشور است.

    6 درصد تونل کشور در البرز واقع شده است

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تاکید بر اینکه همکاری پلیس راه استان البرز، اورژانس، هلال احمر و عوامل راه و شهرسازی در راستای تامین امنیت راه های موصلاتی استان البرز قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: 6 درصد تونل کشور در البرز واقع شده است.

    وی با اشاره به اینکه به طور قطع به تنهایی قادر به تامین امنیت محورهای مواصلاتی نیستیم و تحقق این مهم به عزم ملی و همکاری اقشار مختلف نیاز دارد، تصریح کرد: ایمنی راه ها به فرهنگ سازی نیاز دارد.

    باقرنیا با بیان اینکه طبق آمارهای واصله  70 درصد عامل وقوع حوادث جاده ای توسط انسان ها در کشور رقم می خورد که آمار بالایی محسوب می شود، افزود: استفاده از ظرفیت مردمی از جمله سازمان های مردم نهاد در راستای پیشبرد اهداف مذکور نقش تاثیری گذاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

    یک طرفه شدن جاده چالوس مشکل آفرین است

    ابوالفضل فانی مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از عملکرد عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اورژانس البرز همچنین پلیس راه و راه و شهرسازی استان در راستای تامین امنیت راه ها، گفت: اقداماتی نظیر تامین روشنایی محورهای مواصلاتی، نصب دوربین های ثبت تخلف و نیوجرسی در محورهای مواصلاتی کمک شایانی به کاهش تلفات کرده است.

    وی در پایان با اشاره به اینکه فرهنگسازی و رعایت قانون از جمله اموری است که سبب می شود حوادث جاده ای به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند، افزود: امید است مبحث مهم آزاد راه تهران - شمال همچنین مشکل یک طرفه شدن جاده چالوس در ایام تعطیلات مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که با یک طرفه شدن این مسیر مشکلات عدیده ای برای ساکنان روستاهای واقع در این محور به وجود می آید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو