فونیکسریمکسبهتام

رئیس تکوین قطعات پلیمری سازه گستر:

تولید قطعات رنگی خودرو چانگان شتاب بیشتری می گیرد

عصر خودرو- رئیس تکوین قطعات پلیمری سازه گسترگفت: این شرکت در سال جاری برنامه رنگ آمیزی قطعات خودروی چانگان به عنوان محصولی جذاب و مشتری پسند را در دستور کار قرار داده و رنگ آمیزی ۱۴ قطعه از این خودرو در مرحله نخست آغاز شده است.

تولید قطعات رنگی خودرو چانگان شتاب بیشتری می گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ، مجید فرازنده با اشاره به توانایی های شرکت های زنجیره تامین در خصوص افزایش ظرفیت و داخلی سازی قطعات گفت: با توجه به دانش بالا و تجربه خوبی که شرکت های زنجیره تامین در حوزه پلیمر دارند، براساس برنامه جامع تولید گروه خودرو سازی سایپا و تولید 6000 دستگاه محصول چانگان تامین قطعات رنگی این خودرو با همکاری شرکت های آریا پلاست آذین و پلاسکو کار در سال جاری محقق خواهد شد تا ضمن افزایش ظرفیت تولیدی و ارتقاء توان داخلی از خروج منابع ارزی در این خصوص جلوگیری شود.

    وی افزود: برنامه خودکفایی در فاز نخست 7% تولید قطعات و 15% سهم خودروساز می باشد که قرار است این سهم به 31% کل محصول چانگان در غالب پروژه خودکفایی در شرکت سازه گستر تعریف شود و باتوجه به نقش سازنده شرکت پلاسکو کار به عنوان شرکت همکار در خصوص تولید قطعات رنگی محصولاتی چون سراتو، برلیانس 220 و320، آریو و ساینا 232 برنامه هایی درتحقق حرکت به سوی داخلی سازی قطعات دیده شده است.

    رئیس تکوین قطعات پلیمری سازه گستر یادآور شد: تامین به موقع قطعات و تنوع بخشی در تولید قطعات رنگی از برنامه های مشترک بین سازه گستر و پلاسکوکار در خصوص قطعات رنگی در سال جاری می باشد و به همین منظور شرکت پلاسکو کار اقدام به راه اندازی خط دوم رنگ کرده است.

    وی خاطرنشان کرد: درسال گذشته علی رغم مشکلات در حوزه تولید قطعات پلیمری خودروی برلیانس توانستیم براساس همکاری و بهرمندی از تجربیات مشترک مشکل تولید قطعات رنگی پلیمری این خودرو را برطرف نماییم.

    فرازنده تاکید کرد: از یک سو هماهنگی ها و جلسات خوبی با معاونت کیفیت سایپا در خصوص اخذ تاییدیه های کیفی و ازسوی دیگر در خصوص ارتقاء کیفیت قطعات رنگی مذاکراتی را با شرکت های رنگ ساز داریم تا بتوانیم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  بهره های بیشتری در بومی سازی  قطعات خارجی داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو