فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - 15 اردیبهشت ماه - تا ساعت دو بامداد روز شنبه- 18 اردیبهشت ماه- از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
    تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
    در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه - 17 اردیبهشت ماه- تا ساعت دو بامداد روز شنبه - 18 اردیبهشت ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه - 17 اردیبهشت ماه- تا ساعت دو بامداد روز شنبه - 18 اردیبهشت ماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
    در محور هراز تردد تمام تریلرها ازمحور هراز ممنوع است. تردد تمام کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه 15 تا 17 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.
    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ 16و 17 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
    در محور قزوین رشت و محور آستار اردبیل تردد تمام تریلر ها و کامیونها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز جمعه - 18 اردیبهشت ماه- در محورهای قزوین رشت و آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است.
    لازم است ، پلیس راه استانهای البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو ودیگری در انتها قرار دارد اسکورت کنند.
    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
    همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو