فونیکسریمکسبهتام

حمایت از ایران خودرو حمایت از صنعت کشور است

عصرخودرو: در هفته ای که گذشت چهار نفر از کارگران شرکت ایران خودرو در سانحه ای تاسف بار جان خود را از دست دادند تا بار دیگر نشان داده شود که برای صنعتی شدن کشور بیش از پیش باید گام برداشت و شهادت در مسیر تولید یکی از این گام ها و شاید مهمترین آنها باشد.

حمایت از ایران خودرو حمایت از صنعت کشور است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل موج، پس از این سانحه و براساس اطلاعات دریافتی از کارگران و کارکنان ایران خودرو، تمام مدیران این گروه صنعتی در آن شب(سه شنبه پنجم بهمن ماه89) با حضور در محل حادثه ضمن مدیریت بحران و هدایت صحیح آن به سوی آرامش، خود را در غم از دست دادن این عزیزان شریک دانستند و سعی بر آرام کردن اوضاع داشتند.
    اما مسائلی که از فردای این حادثه روی داد و تا اکنون نیز شاهد ادامه آن هستیم، فرصت طلبی برخی آقایان داخلی و خارجی از این واقعه است. حال که بخش صنعت کشور با قانون هدفمند کردن یارانه ها دست و پنجه نرم می کند و وزارت صنایع و معادن نیز با هر مشکلی که هست سعی در ایجاد آرامش تولیدی و صنعتی برای کشور دارد چگونه است که عده ای صرفا با مقاصد شخصی، خود را حامی بخش تولید کشور می نامند و بزرگترین شرکت خودروسازی خاورمیانه را به باد انتقاد می گیرند!
    حمایت از ایران خودرو حمایت از صنعت کشور است و در شرایط بحرانی، همه ما(مدعیان رشد و توسعه بخش صنعت و معدن کشور) باید بیشتر از هر زمان دیگری در کنار صنعت کشور باشیم و با اتخاذ تصمیم هایی صحیح و به دور از هرگونه شخصی نگری، با رهایی از حواشی این وقایع تاسف بار، درس عبرتی برای آیندگان ترسیم نماییم.
    براستی چگونه باید قلم زد در حالیکه قلم به دست نامحرمان افتاده است و در هر زمانی و با هر حادثه ای(چه خوب و یا بد) سعی بر سوء استفاده از آن دارند، بخش صنعت و معدن کشور امروز بیش از هر چیز دیگری نیازمند آرامش است و برهم زنندگان این آرامش باید پاسخ گوی مردم باشند.
    نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز بیشتر از هر زمان دیگری باید به بخش صنعت و معدن کشور و اتفاقات حواشی آن توجه داشته باشند و با نظارت صحیح و اصولی، ضمن اتخاذ تصمیم هایی درست، از هر حادثه و اتفاق ناگوار مسیری برای بهروزی و سربلندی میهن عزیزمان ترسیم کنند.
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو