فونیکسریمکسبهتام

دور تازه همکاری های سامسونگ با خودروسازان بزرگ آلمانی

عصر خودرو- کمپانی سامسونگ به منظور گسترش فعالیت های خود در بازار خودروهای هوشمند، قراردادهای جدیدی را با چند کمپانی خودروساز آلمانی امضا کرد.

دور تازه همکاری های سامسونگ با خودروسازان بزرگ آلمانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تک شات ، ورود بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیای فناوری همچون گوگل و اپل به صنعت خودروسازی، شرکت کره ای سامسونگ را بر این داشته است تا به منظور جا نماندن از رقبای قدیمی خود، فعالیت های خود را در این حوزه گسترش داده و برای این منظور، اخیراً دور تازه ای از همکاری های خود را با کمپانی های خودروساز آلمانی همچون مرسدس بنز، بی ام و و آئودی آغاز کرده است.

    بر این اساس، بخش Daimler AG کمپانی مرسدس بنز، هدست Gear VR و دوربین واقعیت مجازی Gear 360 سامسونگ را در نمایشگاه اصلی خود نصب خواهد کرد و تست های رانندگی مجازی را برای خودروی Two Cabrio که در تابستان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد، اجرا خواهد کرد.

    این بخش از کمپانی مرسدس بنز در جریان مراسمی در لیسبون پرتغال از قابلیت استفاده از پارک خودکار و سیستم های درب توسط گوشی های سری گلکسی سامسونگ رونمایی کرد و برای علاقه مندان به نمایش گذاشت.

    کمپانی بی ام و نیز اخیراً اعلام کرد که به زودی مدل 2017 خودروی i3 را عرضه خواهد کرد، این خودرو باظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با مدل کنونی عرضه خواهد شد.

    در خصوص خودروی i3 نیز، سامسونگ قبلاً قابلیت SmartThings را در این خودرو تعبیه کرده بود که با استفاده از آن، اتومبیل به خانه افراد متصل می شد و می توانستند کنترل برخی بخش های آن از طریق تبلت 7 اینچی تعبیه شده در این خودرو در دست بگیرند. سامسونگ همچنین، یک نمایشگر OLED عظیم الجثه 55 اینچی را در یکی از مراکز BMW در شهر اینچئون کره جنوبی برپا کرده بود.

     

    علاوه بر این، این شرکت کره ای همکاری تازه ای را با کمپانی آئودی آغاز کرده و قصد دارد تا برخی قطعات و محصولات خود را مهمان اتومبیل های این خودروساز آلمانی کند.

     

    و درپایان، سامسونگ در طی کنفرانس توسعه دهندگان خود که چند روز پیش برگزار شد اعلام کرد که قابلیت ارتباطی Smart Connect Auto می تواند آغازگر تغییراتی بزرگ در خودروها باشد و برای شرکت های بیمه نیز بسیار سودآور خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو