فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۵۲۸»

برندسازی جایگاههای سوخت در اولویت است

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: نخستین اقدام عملی این شرکت شکل گیری نماد جایگاههای زنجیره ای است و برهمین اساس ضوابط ایجاد آنها برای متقاضیان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

برندسازی جایگاههای سوخت در اولویت است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدناصر سجادی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در خصوص شعار سال گفت:شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران برنامه های متنوعی را در جهت رسیدن به اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود دارد.

    وی تصریح کرد: نخستین اقدام عملی این شرکت شکل گیری نماد جایگاههای زنجیره ای است و برهمین اساس ضوابط ایجاد آنها برای متقاضیان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

    سجادی با بیان این که شاخصهای متعددی برای ارزیابی متقاضیان احداث جایگاههای زنجیره ای در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مجموع امتیاز این شاخصها 100 است که متقاضی باید 68 امتیاز آن را کسب کند تا برای او مجوز صادر شود.

    وی تمکن مالی، سابقه اجرایی، نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده در جنبه های مختلف از جمله اچ اس یی را بخشی از ضوابط برای کسب امتیاز لازم جهت صدور مجوز اعلام کرد.

    سجادی درباره اولویت بعدی احداث جایگاههای زنجیره ای بعد از اصفهان، گفت: تهران و دیگر کلانشهرهای کشور، پتانسیل ایجاد چنین جایگاههایی را دارند چون نیاز به زمین با متراژ زیادی نیست.

    وی گفت: برای این که انحصار در زمینه احداث جایگاههای زنجیره ای به وجود نیاید ضوابطی در نظر گرفته شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط