فونیکسریمکسبهتام

بلیت‌های یکساله و اعتباری مترو برای چه مسافرانی مناسب است؟

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران توصیه می‌کنم افرادی که از مترو استفاده زیادی دارند کارت بلیت‌های شارژ ریالی را انتخاب کنند و کسانی که کارت بلیت‌های یکساله را خریداری می‌کنند باید بدانند این کارت‌ها بر مبنای یک سفر نرمال در طول سال است.

بلیت‌های یکساله و اعتباری مترو برای چه مسافرانی مناسب است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سید جعفر تشکری هاشمی درباره انتقاداتی در خصوص زود به اتمام رسیدن اعتبار ریالی کارت بلیت‌های یکساله مترو، اظهار داشت: متوسط قیمت بلیت مترو درسال گذشته 198 تومان بود که اگر آن را به صورت رند 200 تومان در نظر بگیریم و یک فرد 300 روز در سال از آن استفاده کرده باشد هزینه تمام شده 120 هزار تومان خواهد بود.

    وی افزود: به عقیده بنده یا اطلاعات افراد ناراضی کافی نبوده یا از جمله مسافران پرتردد مترو هستند که اعتبار ریالی بلیت‌های یکساله پاسخگوی نیازنشان نبوده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تأکید کرد: برخی از مسافران هنگام خروج از مترو کارت بلیت‌های خود را روی گیت خروج قرار نمی‌دهند این امر باعث می‌شود که هزینه طولانی‌ترین مسیر از آنها کسر شود در صورتی که این موارد برای استفاده از کارت‌های یک ساله رایج شود کارت بلیت‌ها پاسخگوی نیاز افراد برای یک سال سفر خواهد بود.

    وی با بیان اینکه رقم‌های تعیین شده برای انواع کارت‌های یک ساله دارای مصوبه شورای شهر است و اگر قرار باشد پیشنهاد جدیدی برای رقم‌های این کارت‌ها ارائه شود به سال آینده موکول خواهد شد، گفت: بنده توصیه می‌کنم افرادی که از مترو استفاده زیادی دارند کارت بلیت‌های شارژ ریالی را انتخاب کنند. کسانی که کارت بلیت‌های یکساله را خریداری می‌کنند باید بدانند این کارت‌ها بر مبنای یک سفر نرمال در طول سال است.

    تشکری هاشمی ادامه داد: شهروندان بعد از اتمام رسیدن کارت‌های یکساله می‌توانند اقدام به خرید کارت یک ساله بدون ثبت نام یا آن را به صورت ریالی شارژ کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو