فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال

عصر خودرو: شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با اولین شماره انگلیسی زبان خودرو امروز پلاس به روی دکه خواهد رفت.

ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه خودرو امروز با اولین محموله از فولکس واگن جتا که به ایران آمده، مصرف CNG در کشور 53 برابر شده، شرط همکاری صنعت قطعه سازی ایران و کره، فروش بزرگترین عضو خانواده ولوو در ایران و ثبت سفارش خودروهای آمریکایی از یکشنبه متوقف شد، روایت هفته را مرور می کنیم.
    در ادامه و در گفت و گو با معاونین کیفیت ایران خودرو و سایپا به سهم قطعه سازان از افت کیفی خودروها می پردازیم.
    در گشت و گذار در بازار، این هفته به سراغ انواع لامپ و ادوات روشنایی خودرو می رویم و جهان خودرو را نیز با TT های 400 اسبی با شتاب زیر 4 ثانیه؛ هوندا آکورد 2016و فلفل ریزه های فانتزی اسمارت؛ فولکس واگن آماروک 2017مرور می کنیم.
    فرش قرمز در این شماره پیش پای محصولات لوتوس پهن شده است. در این مطلب علاوه بر خبر تحویل 7 خودرو به مشتریان لوتوس تا 45 روز آینده، مروری بر این محصولات خواهیم داشت.
    در ادامه با گزارش اختصاصی خودرو امروز سفری به چین خواهیم داشت و خودنمایی چینی ها در زمین خودی را نظاره خواهیم کرد. گزارش بعدی شماره 292 به آریزو 5 ، سدان متفاوت چری برای بازار ایران می پردازد. آزمایش فنی بلند مدت خودرو امروزی ها در این هفته به هیوندای ix55 مدل 2011 رسیده و در ادامه به خودروهایی که  نسبت به نسل قبل خود سیلندرهای بیشتری داشتند، می پردازیم.
    در صفحه آچار هفته هم ویژگی های مثبت و منفی خودروهای دیفرانسیل جلو را بررسی خواهیم کرد و با عیب یابی سیستم توربوشارژر به عیب یابی خودرو به زبان ساده می پردازیم.
    در خودرو امروز پلاس این هفته هم اولین شماره از ضمیمه انگلیسی زبان هفته نامه را خواهیم خواهند. در این ضمیمه ایران، سرزمین فرصت های صنعت خودرو؛ نقش مهم ایران برای مرسدس بنز؛ قرارداد متفاوت پژو سیتروئن؛ صادرات 3000 خودرو توسط ایران خودرو و مطالب متنوع دیگری را خواهیم خواند.
    علاقمندان می توانند شماره 292 هفته نامه خودرو امروز را به همراه خودرو امروز پلاس را روز شنبه از روزنامه  فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو