فونیکسریمکسبهتام

عرضه نسل جدید پیکاپ رم تا دو سال آینده

عصر خودرو- نسل جدید پیکاپ رم فیات کرایسلر اتوموبیل تا ژانویه سال ۲۰۱۸ برای فروش به بازار عرضه می‌شود.

عرضه نسل جدید پیکاپ رم تا دو سال آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتوموبیل در کارخانه این شرکت در ویندزور اونتاریو به خبرنگاران گفت: مدل جدید خودروی پرفروش این خودروساز در آمریکای شمالی تا ژانویه سال 2018 وارد بازار می‌شود.

    وی همچنین اظهار کرد فیات کرایسلر تولید سدان اندازه متوسط "کرایسلر 200" را تا پایان امسال یا اوایل سال 2017 متوقف خواهد کرد.

    مارچیونه گفت: فیات کرایسلر همچنان به دنبال یک شریک تولیدکننده برای ادامه تولید "کرایسلر 200" و همچنین مدل "داج دارت" است.

    مدیرعامل فیات کرایسلر برای تشکر از 5700 کارگر ساعتی و 300 کارمند اداری کارخانه ویندزور برای عرضه مینی ون کرایسلر پاسیفیکا 2017 به بازار که از 29 فوریه تحت تولید قرار گرفته بود، به این کارخانه رفته بود.

    پاسیفیکا جایگزین دو مینی ون می‌شود که یکی از آنها به نام "داج گرند کاروان" همچنان تولید می‌شود. مارچیونه درباره اینکه تولید مینی ون داج تا چه مدت ادامه خواهد یافت اظهارنظر نکرد.

    مدیرعامل فیات کرایسلر گفت: معماری پاسیفیکا می‌تواند برای نسل جدید سدان بزرگ "کرایسلر 300" مورد استفاده قرار بگیرد. مدل مذکور در حال حاضر در برامپتون اونتاریو تولید می‌شود.

    وی همچنین اعلام کرد کارخانه فیات کرایسلر در ایلینویز شاسی بلند جیپ چروکی را که در حال حاضر در تولدوی اوهایو تولید می‌شود، تا پایان سال آینده تولید خواهد کرد. کارخانه ایلینویز این شرکت تولید "داج دارت" را که همانند "کرایسلر 200" کم فروش بوده و چندان سودآور نیست از دست خواهد داد.

    فیات کرایسلر اتوموبیل 2.6 میلیارد دلار برای طراحی و ساخت پاسیفیکا هزینه کرده که شامل 744 میلیون دلار هزینه ارتقای تجهیزات کارخانه ویندزور بوده است.

    کارخانه ویندزور از سال 1983 مینی ون تولید کرده و از 14.3 میلیون دستگاه مینی ون که توسط کرایسلر و شرکت جدید فیات کرایسلر فروخته شده، حدود 10 میلیون دستگاه در ویندزور تولید شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو