فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی (۵)

تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی

عصر خودرو: بنابر تحقیقات مؤسسه فراست و سالیوان ۵۴ درصد از بازار خودرو عربستان در اختیار برندهای ژاپنی است و همین موضوع تمایل شرکت های خدمات پس از فروش این کشور در اتومکانیکای دوبی را افزایش می دهد.

تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بزرگترین نمایشگاه صنعت خودرو در خاورمیانه و آفریقا امسال شاهد حضور برترین برندهای ژاپنی است و ژاپنی ها توقع سودی در حدود 1.5 میلیارد دلار از این نمایشگاه را  دارند.
    طبق آخرین آمار ارائه شده در سال 2014 بالغ بر 23 درصد از صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو دوبی از محصولات شرکت های ژاپنی بوده و ارزشی بالغ بر 1.6 میلیارد دلار داشته است. حجم وسیعی از این صادرات مجدد به مقصد کشورهای عربستان، عراق و افغانستان انجام شده است.
    از میان این شرکت هامی توان از Denso نام برد که با فروش خالص 35.9 میلیارد دلاری در سال مالی 2015، برای دومین بار در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی حاضر خواهد شد. این شرکت زیر مجموعه تویوتا در غرفه خود محصولاتی نظیر سیستم های حرارتی کنترل انتقال قدرت، اکلترونیک و امنیتی را عرضه خواهد کرد.از دیگر شرکت های ژاپنی حاضر در اتومکانیکای دوبی 2016، Exedy و سیستم های اتومبیل هیتاچی هستند .
    احمد پاول، مدیرعامل بخش خاورمیانه مسه فرانکفورت و سازمان دهنده اتومکانیکای دوبی در گفت و گویی با Trade Arabia  می گوید: اتومکانیکای دوبی همچنان به رشد خود ادامه می دهد و نه تنها با اولین حضور پاویلیون ژاپن که با حضور کشورهای جدید دیگر، توان بالا بردن بازده این نمایشگاه را خواهیم داشت. در کنار ژاپن کشورهای استرالیا، برزیل، چین، مصر، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، کره، مالزی، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، تایوان، تایلند، ترکیه، بریتانیا و ایالات متحده نیز در اتومکانیکای دوبی 2016 پاویلیون خواهند داشت. در اوتومکانیکای دوبی بالغ بر 2000 غرفه گذار از 60 کشور حاضر خواهند بود و انتظار می رود بیش از 30 هزار بازدیدکننده از 134 کشور را به خود جذب کند.
    لازم به ذکر است چهاردهمین نمایشگاه سه روزه اتومکانیکای دوبی در شش گروه هسته ای قطعات ، سیستم های الکترونیک، تعمیر و نگهداری، تایر و باتری، کارواش، تعمیر و نگهداری و لوازم جانبی و تجهیزات سفارشی از روز 19 اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو